فراخوان برگزاری نخستین جشنواره‌ی ملی عکس حیات‌وحش ایران در تهران

فراخوان برگزاری نخستین جشنواره‌ی ملی عکس حیات‌وحش ایران در تهران

این جشنواره برای اولین بار با همکاری و نظارت دفتر امور هنرهای تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان حفاظت محیط زیست کشور، توسط بنیاد تنوع زیستی هامون در سطح ملی اجرا خواهد شد.

کمک به ارتقای سطح عکاسی حیات‌وحش به عنوان ابزار فنی در ثبت اطلاعات محیط زیست، زمینه‌سازی برای توجه بیشتر رسانه‌های همگانی و عموم جامعه به حفاظت از حیات‌وحش، تبادل اطلاعات و کمک به تولید یا افزایش کمی و کیفی اطلاعات و آثار تصویری از وضعیت گونه‌های جانوری به عنوان اهداف این سالانه هنری طبیعت‌محور اعلام شده است.
به همین منظور دبیرخانه اجرایی سالانه ملی عکس حیات وحش ایران از تمامی علاقمندان، عکاسان، کارشناسان و فعالان حوزه‌ی حیات‌وحش دعوت می‌کند تا آثار تصویری خود با موضوعات زندگی و زیستگاه طبیعی جانوران، رفتارشناسی گونه‌ها، زادآوری، آشیانه سازی و دیگر سوژه‌های مرتبط با حیات وحش را طبق فراخوان برنامه جهت داوری و انتخاب و حضور در نمایشگاه پایانی این جشنواره، به ستاد برگزاری ارسال نمایند.

سایت Iranwp.photos پایگاه اطلاع رسانی جشنواره‌ی عکس حیات وحش ایران برای ارتباط با ستاد برگزاری، آماده هماهنگی و همکاری با علاقمندان به مشارکت در این رویداد است.

ثبت نام و ارسال عکس به این مسابقه ملی برای تمامی علاقمندان آزاد و رایگان بوده و از هفته پایانی آبان‌ماه تا بهمن ماه ادامه دارد.
دبیرخانه: تهران. فلکه اول صادقیه. خیابان شهید رحیمی. پلاک ۲۷ تلفن: ۴۴۲۶۱۳۱۹ تلگرام: ۰۹۳۹۱۹۵۳۱۳۱
لینک اصل خبر در سایت سازمان حفاظت محیط زیست

    منبع خبر

    سازمان حفاظت محیط زیست

    سازمان حفاظت محیط زیست یک سازمان دولتی در شهر تهران می باشد

      نظرات