فرهنگ‌سرای بانو دانشجویان را با «بله پایدار» آشنا می‌کند

فرهنگ‌سرای بانو دانشجویان را با «بله پایدار» آشنا می‌کند

زهرا محسنی بر لزوم آموزش پیش از ازدواج برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی و توانمند سازی دانشجویان تأکید کرد و افزود: فرهنگ‌سرای بانو به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت و با هدف ترویج فرهنگ صحیح ازدواج اقدام به برگزاری جشنواره آموزشی اجتماعی با عنوان «بله پایدار» کرده است.

وی با بیان اینکه خانواده یک نهاد مهم اجتماعی است که بر بخش‌های دیگر جامعه تاثیرگذاراست، تبیین کرد: تمام تلاش ما بر این است تا با این جشنواره که با همکاری اداره بهزیستی و با مشارکت بعضی از دانشگاه‌های کاشان در حال اجرا است، برنامه را به گونه ای‌انجام دهیم تا علاوه بر تاثیر مثبت آن که توانمندسازی دانشجویان دختر و پسر برای امر ازدواج و تمرین مهارت‌های زندگی است برنامه در یک شرایط مطلوب و مناسب انجام شود.

مدیر فرهنگ‌سرای بانو از اجرای نمایش در قالب طنز مرتبط با اهداف جشنواره، موسیقی، اجرای مسابقه و اهدای جوایز به عنوان بخشی از برنامه‌های جشنواره «بله پایدار» نام برد که همراه با سخنرانی و مشاوره‌های اساتید و کارشناسان حوزه روانشناسی اداره بهزیستی ویژه دانشجویان برگزار می‌شود.

گفتنی است جشنواره «بله پایدار» که از عصر 19 آبان ماه در دانشکده فدک شروع شده تا 4 روز در دانشگاه های آزاد اسلامی، پیام نور، علوم پزشکی و دانشکده شهید رجایی کاشان ادامه دارد.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات