تخریب و آزاد‌سازی ملکی در خیابان شهید بهشتی

تخریب و آزاد‌سازی ملکی در خیابان شهید بهشتی

احمد شاه بالایی با بیان اینکه ملکی در خیابان شهید بهشتی کوچه تقدیسی آزادسازی شد، بیان کرد: هزینه آزادسازی این ملک بالغ بر یک میلیارد و 550 میلیون ریال بوده که از محل اعتبارات شهرداری منطقه دو تامین شده است.

وی هدف از این آزادسازی را سهولت در تردد کوچه تقدیسی و کاهش بار ترافیکی خیابان های شهید بهشتی و شریعتی ذکر کرد و گفت: مساحت تخریب و آزادسازی ومیزان در طرح تعریض شبکه به متراژ 57 مترمربع به همراه اعیانی یک باب ساختمان مسکونی واقع در کوچه تقدیسی است.

مدیر منطقه دو شهرداری کاشان در ادامه، آزادسازی و تعریض خیابان‌ها را بدون همیاری شهروندان امری دشوار خواند و خواستار همیاری و مشارکت هرچه بیشتر شهروندان در بازگشایی و آزادسازی معابر و تسریع در روند پروژه‌ها شد و خاطرنشان کرد: آزادسازی ملک مذکور بنابر پیشنهاد معتمدین محلی و سرمایه‌های اجتماعی ناحیه 3 و به همت حوزه املاک شهرداری منطقه دو صورت گرفته است.

وی با اشاره به آزادسازی های صورت گرفته در سال 98 ،گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 40 هزار مترمربع آزاد سازی در مکان‌های مهم منطقه دو صورت گرفته که می‌توان به معابری مانند خیابان امیرکبیر،سه راه مدرس،خیابان 22بهمن(کوچه دادرس)،کوچه شهید تواضعی(چهل جریب دیوار مدرسه پیوندی) ،خیابان شهید رجایی (کوچه قدمگاه) ،خیابان شهید بهشتی( کوچه تقدیسی )، بلوار خاندایی(قبل از شرکت گاز) ،خیابان مدرس (کوچه شهید مصطفی خمینی) ،شبکه 52متری جدیدالاحداث حدفاصل میدان شهدای نوش آباد تا بلوار شهید علی‌تبار،انتهای کوچه شفایی(تقاطع بلندیان) و زیدی اشاره کرد.

شایان ذکر است در نیمه نخست سال جاری ،منطقه دو شهرداری کاشان با تعداد 135 توافق وبا ارزشی بالغ بر 78 میلیارد ریال دارای بیشترین میزان پلاک آزادسازی بوده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات