فاز نخست بهره‌برداري خط دوم، از ايستگاه كهندژ تا ميدان امام حسين(ع)

فاز نخست بهره‌برداري خط دوم، از ايستگاه كهندژ تا ميدان امام حسين(ع)

مديرعامل سازمان قطار شهري اصفهان گفت: فاز نخست بهره‌برداري خط دوم از ايستگاه كهندژ تا ميدان امام حسين(ع) خواهد بود.

به گزارش ايمنا ، محمدرضا بنكدار در بازديد اعضاي كميسيون حمل ونقل شوراي اسلامي شهر اصفهان از ايستگاه عمان ساماني خط دو قطار شهري اصفهان، اظهاركرد: فاز نخست اجراي عمليات خط دوم قطار شهري، از ايستگاه دارك شروع شده، اما فاز نخست بهره‌برداري خط دوم از ايستگاه كهندژ تا ميدان امام حسين(ع) خواهد بود.

وي با بيان اينكه خط دوم قطارشهري اصفهان از ايستگاه دارك آغاز مي‌شود و نخستين ايستگاه خط دوم در اين محل قرار دارد، افزود: حفاري خط دوم قطارشهري اصفهان بعد از آغاز، با طي يك هزار و 100، وارد ايستگاه زينبيه شده و به زودي تي بي ام از ايستگاه زينبيه به سمت ايستگاه عاشق اصفهاني در حال حركت است.

مديرعامل سازمان قطار شهري اصفهان ادامه داد: پس از ايستگاه زينبيه، ايستگاه عاشق اصفهاني قرار دارد كه تركيبي از عمليات تاپ داون و اجرا از زير شده و آن ايستگاه نيز آماده ورود تي بي ام است.

بنكدار با بيان اينكه ايستگاه عمان ساماني، با عمليات اجرا از زير كار مي‌شود، افزود: اين ايستگاه در شرايط بسيارسخت و پرريسك اجرا مي‌شود، اما به دليل آنكه با اين روش ساخت، مشكلات خاص ترافيكي وجود ندارد، ترجيح داديم از اين روش استفاده كنيم.

بنكدار ادامه داد: ايستگاه لاله، پنجمين ايستگاه خط دوم قطارشهري اصفهان به شمار مي‌رود كه عمليات اجرايي آن نيز آغاز شده و قرار است پس از آن، عمليات اجرايي ايستگاه شاهد كه به تازگي قرارداد آن امضاء و ابلاغ شده، آغاز شود.

وي تاكيد كرد: تلاش مي‌كنيم تا پايان سال، قرارداد ايستگاه طوقچي نيز منعقد شود و پس از آن، عمليات اجرايي آغاز شود؛ همچنين قرارداد عمليات اجرايي ايستگاه‌هاي مسير اولويت نخست بهره‌برداري خط دوم قطارشهري تا پايان امسال منعقد خواهد شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات