بازگشايي بازار كوثر شماره يك در شب ميلاد پيامبر اسلام(ص)

بازگشايي بازار كوثر شماره يك در شب ميلاد پيامبر اسلام(ص)

مدير بازارهاي روز شهرداري اصفهان خبر داد: بازار روز كوثر شماره يك اصفهان واقع در خيابان كاوه جهت بهينه‌سازي دو هفته تعطيل است و بعد از آن شب سالروز ميلاد پيامبر اسلام(ص) با مديريت جديد بازگشايي مي‌شود.

ايرج حيدري در گفت‌وگو با خبرنگار ايمنا ، اظهار كرد: بازار روز كوثر شماره يك اصفهان بهسازي و نوسازي شده و بهره‌بردار آن يكي از توليدكنندگان استان است.

وي با بيان اينكه بازار روز كوثر شماره يك در شب ميلاد پيامبر اسلام(ص) با حضور تعدادي از مديران شهري بازگشايي مي‌شود، افزود: براي بازارهاي روز كوثر سختگيرترين آيين‌نامه انضباطي تدوين شده و سيستم‌هاي نظارتي مستقر و سيار بازارهاي روز كوثر هميشه فعال و قيمت‌ها و كيفيت محصولات را كنترل مي‌كنند كه كالاهاي ضروري و اصلي مردم با كمترين قيمت و بالاترين كيفيت به دست شهروندان برسد.

مدير بازارهاي روز سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري اصفهان، تصريح كرد: در بازارهاي روز كوثر كالاها عرضه برندهاي اصلي با در نظر گرفتن تخفيف متناسب با  قدرت خريد مردم در اولويت قرار گرفته و بر كيفيت و قيمت‌ها نظارت و با گرانفروشي برخورد مي‌شود.

حيدري تاكيد كرد: دو سياست و رسالت كلي افزايش مشاركت بخش خصوصي در سرمايه‌گذاري پروژه‌ها و ارتقاي كيفيت خدمات در بازارها و شرايط موجود نقشه‌راه فعاليت‌ها در بازارهاي شهرداري است.

وي ادامه داد: در حال حاضر در اكثر بازارها بهبود كيفيت خدمات از نظر ساختار عمراني و فيزيكي كه بازارهاي كوثر را از ساير فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي شهر متمايز مي‌كند، انجام شده است.

مدير بازارهاي روز سازمان ساماندهي مشاغل شهري و فرآورده‌هاي كشاورزي شهرداري اصفهان گفت: استراتژي جديد سازمان اين است كه راه‌اندازي بازارها تنها با مشاركت بخش خصوصي انجام شود و شهرداري به تنهايي ورود پيدا نكند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری اصفهان

    منبع خبر

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان

    شهرداری اصفهان یک شهرداری در شهر اصفهان می باشد

      نظرات