سرپرست «مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری» معرفی شد

سرپرست «مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری» معرفی شد

پیشرفت هر نهاد در گرو تحول و نوآوری

تبدیل شهر کرمان به برند کشوری در خصوص  تحول اداری

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه‌ی سرمایه انسانی شهرداری کرمان گفت: پیشرفت هر نهاد در گرو تحول و نوآوری است و شهر کرمان باید در این خصوص به برند کشوری تبدیل شود.

  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید hokm arash montazer.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید jazbi va rajaee.jpg
  • برای بزرگنمایی تصویر کلیک کنید moarefe arash montazer.jpg

به گزارش پایگاه خبری کرمان آنلاین، غلامرضا رجایی در مراسم معارفه «سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری» با اشاره به اهمیت مدیریت تحول در شهرداری گفت: تاکنون اقدامات و پیگیری‌های اولیه‌ای انجام شده ولی نیاز است در این زمینه فعال‌تر و پویاتر عمل شود تا بتوان با تحولی جدید در امور اداری این نهاد و خلاقیت و نوآوری در این مسیر، انتظارات مردم، شهرداری و شورای شهر را  برآورده سازیم.

وی  اضافه کرد: تحول، عبور از شناخته شده‌ها و رفتن به سمت ناشناخته‌هاست که در جوامع همیشه با انتقاد، مقاومت و جبهه‌گیری‌هایی همراه بوده است و همه دوست دارند به وضعیت موجود ادامه دهند در حالی‌که یک ساختار و فرایند اگر قرار باشد پیشرفتی داشته باشد باید تغییر کند.

وی با اشاره به اینکه دنیای امروز دنیای پویایی، تحول و تغییرات است و اگر بخواهیم پاسخگوی  این پویایی باشیم باید ابتدا انعطاف پذیر بوده و با تغییرات همراهی کنیم، افزود: تکنولوژی بدون تحول، امکان پذیر نیست و اگر نتوانیم با تغییرات بیرون همراهی کنیم و به خواسته های مردم پاسخ دهیم ،محکوم به درجا زدن و نارضایی سیستم و شهروندان خواهیم شد.

رجایی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: مدیر تحول در هر سازمان از جایگاه بالایی برخوردار است که انتظار می رود مسئول این مجموعه در مقابل  مقاومت ها، صبوری کند و با ایجاد تغییر و تحول در فرایند اداری شهرداری ، چشم اندازی نو برای آینده شهر و شهرداری ترسیم کند.

وی تاکید کرد: ما به دنبال کار و فعالیت‌های کلیشه‌ای و کپی‌برداری از استان های دیگر نیستیم و در این راه باید نقشه‌ای ترسیم کنیم که کرمان به‌صورت یک برند در این مسیر شناخته شود و دیگر شهرها از کرمان الگوبرداری کنند.

رجایی گفت: اگر به مطالبات مردم پاسخ درستی داده شود، آنان به کمک ما و سیستم خواهند آمد و در آن صورت شاهد دیده شدن تغییرات خواهیم بود.

وی «آرش منتظری» سرپرست جدید مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری را فردی خوش فکر خلاق و توانمند معرفی کرد و ضمن آرزوی موفقیت، ابراز امیدواری کرد: در این راه همه‌ی همکاران با وی همراهی کرده تا بتوان با برنامه ریزی جدید ، خواسته های مردم ، شهرداری و شورای شهر را شناسایی و تحولی جدی در این راه ایجاد  کرد.

در ادامه سرپرست مدیریت نوسازی و تحول اداری شهرداری نیز ضمن تشکر از حسن اعتماد

معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار از انتخاب وی گفت: خلاقیت و نوآوری بدون فن آوری امکان پذیر نیست که امیدواریم بتوانیم در این راه اقدامات خوبی انجام دهیم .

آرش منتظری به گستردگی کار شهرداری و آمار بالای ارباب رجوع اشاره کرد و افزود: تکریم ارباب رجوعان، پاسخگویی به مطالبات آنها و ایجاد اعتماد در آنها و از سوی دیگر همکاری نیروهای شهرداری با این مجموعه می تواند تحول بسیار خوبی ایجاد کند.

گفتنی است در این مراسم که با حضور کلیه مدیران زیرمجموعه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری کرمان برگزار شد، از سوی غلامرضا رجایی سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی،«آرش منتظر» به سمت مدیریت نوسازی و تحول اداری شهردای و هم چنین «فاطمه جاذبی» به سمت رییس اداره برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری معرفی شدند.

نجمه ابراهیمی نژاد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری کرمان

    منبع خبر

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان

    شهرداری کرمان یک شهرداری در شهر کرمان می باشد

      نظرات