ضرورت اهتمام ويژه مسئولان برمهندسي مدبرانه فرهنگي

به گزارش پايگاه خبري توانير به نقل از روابط عمومي توزيع مركزي، حجت الاسلام حسين قرنفلي در جلسه فصلي دبيران امور فرهنگي و ديني صنعت آب و برق سراسر كشور كه در اراك برگزار شد،بابيان اين مطلب افزود: مجموعه وزارت نيرو مجموعه بزرگي است و علاوه بر تامين آب و برق اين صنعت در امنيت و توسعه كشور اهميت ويژه و تاثير گذاري دارد.

وي ضمن تبريك به مناسبت ايام هفته وحدت گفت: يكي از زيباترين و والاترين واژه ها، واژه وحدت و برادري است، برادري و وحدتي كه پيامبر رحمت در استمرار رسالت ديگر انبياي الهي براي جوامع بشري به ارمغان آورد.

حجت الاسلام قرنفلي بابيان اينكه خلاقيت و نوآوري در ترويج امور فرهنگي ضروري است،افزود: از ارزيابي سال آينده علاوه بر برنامه هاي ابلاغي بايد كار هاي نوين نيز ارائه شود.

سرپرست امور فرهنگي و ديني وزارت نيرو گفت: ارتقاي ظرفيت هاي فرهنگي و ابتكار عمل در اين حوزه نقش بسزايي در خنثي كردن  هجمه هاي فرهنگي طراحي شده از سوي  دشمنان دارد.

وي با بيان اينكه كاركنان وزارت نير و در تامين زيرساخت هاي اساسي كشور و خدمات بي وقفه و مستمر به مردم از هيچ تلاشي دريغ نمي ورزند، افزود: كاركنان صنعت آب و برق در فعاليت هاي فرهنگي نيز بايد پيشرو باشند.

رييس شوراي انسجام بخشي مديران صنعت آب و برق استان مركزي هم در اين جلسه با بيان  اينكه توسعه و نهادينه كردن فرهنگ يكي از راهكار هاي مبارزه با استكبار است، افزود: امروز دشمنان با توليد انواع نرم افزارارتباطي، فرهنگ ما را نشانه گرفته اند.

مهندس فرهاد شبيهي تصريح كرد: فعالان و تلاش گران عرصه فرهنگ بايد با طراحي ايده هاي جديدفرهنگي پيشگام باشند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر

    شرکت سهامی مادر تخصصی تولید، انتقال و توزیع نیروی برق ایران - توانیر یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات