مهندس حاج رسولی ها :ده سد بزرگ و بیست و شش هزار هکتار شبکه...

وزارت نیرو کمپین #هرهفته_الف_ب_ایران را سازماندهی کرده که در آن طرح هایی که امکان بهره برداری تا پایان سال دارند، علی رغم تمام محدودیت ها و تحریم ها با تلاش و همت همکاران در استان ها به بهره برداری می رسد.

مهندس محمد حاج رسولی ها مدیر عامل شرکت مدیریت منابع آب ایران در مراسم هفته وحدت در جمع کارکنان شرکت با اعلام این مطلب گفت:در این  پویش ده سد بزرگ و بیست و شش هزار هکتار شبکه وجود دارد که  با ده طرحی که تا پایان سال بهره برداری می شود عدد سدها به 74 سد بزرگ از سال 90 تا کنون می رسد.

مهندس حاج رسولی ها در ادامه این مراسم که به پرسش و پاسخ همکاران اختصاص داشت گفت برخی معتقدند سنت پرسش و پاسخ مربوط به دهه های گذشته بوده و در حال حاضر با توجه به وجود وسایل ارتباط جمعی گسترده، کمتر ضرورت این کار احساس می شود. اما این موضوع از منظر بنده سنتی پسندیده است چرا که شرایطی فراهم می شود تا کلیه کارکنان در جریان مباحث کلی شرکت قرار گیرند و سوالات و دغدغه های خود را مطرح کنند.

شایان ذکر است در ابتدای این مراسم که جمعی از مدیران و کارکنان شرکت حضور داشتند، حجت الاسلام حسینی دبیر شورای فرهنگی به بیان فضایل و ویژگی های پیامبر اکرم پرداخت و گفت یکی از خصوصیات پیامبر برخورد متواضعانه با همگان بود. وی افزود در میان نعمت هایی که خداوند به بندگان خود عطا کرده، تنها در یک جا بر آنها منت گذاشته و آن وجود نازنین پیامبر اکرم است وکسی که از دنیا برود و محبت اهل بیت در دلش باشد با ایمان کامل از دنیا رفته است.

این مراسم با اجرای برنامه مولودی خوانی ویژه ولادت حضرت رسول، برگزاری مسابقه و تقدیر از کارکنان نمونه معاونت ها و دفاتر مختلف ادامه یافت.

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات