توسعه و ارتقای جایگاه هنر کاشان هدف مهم جشنواره سراسری تئاتر مهر

توسعه و ارتقای جایگاه هنر کاشان هدف مهم جشنواره سراسری تئاتر مهر

◽️مرتضی والی‌زاده در برنامه رادیویی #صبح_سیلک با اشاره به برگزاری جشنواره پانزدهم در آذرماه، این دوره را یکی از مهم‌ترین دوره‌های برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان دانست.

وی با یادآوری سه علت نامگذاری تئاتر مهر کاشان گفت:علاوه بر محل میزبانی و زمان اولیه برگزاری جشنواره، محوریت پیام مهر و مودت در میان مردم و جامعه هنری دلیل مهم این نامگذاری محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تأکید کرد: در زمانه کنونی، شهرهای توسعه یافته در جهان به دنبال رویداد برای برندسازی هستند و کاشان به عنوان خاستگاه تمدن بشری نیز چون گذشته در این مسیر حرکت می‌کند.

والی‌زاده با بیان اینکه مهمترین هدف ما از برگزاری جشنواره توسعه و ارتقای جایگاه جامعه هنری کاشان است گفت: شهرداری‎ها وظایف متعددی دارند و امروزه حوزه فعالیت‎هایی که در امور اجتماعی و فرهنگی به شهرداری سپرده شده کمتر از پروژه‌های عمرانی نیست.

وی با اشاره به اینکه شهر خوب نیاز به شهروندان خوب دارد که هنر تئاتر یکی از ابزار تحقق این امر است عنوان کرد: امسال هم مثل دوران گذشته مردم را به جشنواره دعوت می‌کنیم تا با لذت جمعی از اجراهای خیابانی و محیطی، حس لمس تئاتر را با آن‌ها به اشتراک بگذاریم.

والی‌زاده متذکر شد:امسال علی‌رغم تمام تلاش‌ها برای فعال‌سازی بخش بین‌الملل جشنواره و کسب موافقت‌های لازم، امکان استفاده از این ظرفیت به وجود نیامدکه وعده تحقق آن را برای سال آینده به مخاطبان می‌دهیم.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات