همراهی آهنگ توسعه و گام مشارکت دستاورد رویکرد جدید مدیریت شهری است

همراهی آهنگ توسعه و گام مشارکت دستاورد رویکرد جدید مدیریت شهری است

محسن حیدری در برنامه رادیویی #صبح_سیلک ، منطقه سه را یکی از بزرگ‌ترین مناطق شهردار ی کاشان دانست و گفت: این منطقه از محور امیرکبیر، میدان الغدیر، خیابان سلمان، حسن آباد، لتحر، خیابان چمران بخشی از جاده قمصر و فرودگاه کاشان را در برمی‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در دوره جدید، مدیریت شهری با شعار توسعه همه جانبه و توزیع عادلانه خدمات نقطه طلایی را ایجاد کرد که نتیجه آن همراه شدن آهنگ دلنشین توسعه و گام‌های قدرتمند مشارکت با حضور معتمدین است.

مدیر منطقه سه شهرداری کاشان تأکید کرد: متاسفانه ما همیشه در مقابل تغییرات سخت برخورد می‌کنیم در صورتی که باید باور کنیم حضور مردم شاه‌کلید توسعه شهر است.

حیدری با بیان اینکه در منطقه سه پروژه‌های خود را مبتنی بر نیاز هر ناحیه و با نظر مستقیم معتمدین محلات شناسایی کرده و بودجه را مبتنی بر اولویت ها تنظیم کرده‌ایم، افزود: آزادسازی و آسفالت معبر سلمان، میدان‌های صنعتکار و کاظم زاده قصاب و همچنین خانه‌های فرهنگ لتحر و کوی حسین‌پور و...گوشه‌ای از اقدامات انجام شده و در حال انجام با مشارکت مردم است که در حال پیگیری و اجراست.

وی با اشاره به اینکه مشارکت مردمی یک کار علمی تخصصی است گفت: وقتی از شهروند سخن می‌گوییم در واقع از یک مشارکت همه جانبه در ساخت شهر صحبت می‎کنیم و باید از تمام ابعاد و ظرفیت شهروندی استفاده و تعلق ایجاد کرد.

حیدری تصریح کرد: در حوزه‌ای مانند منطقه سه که بافت سنتی خود را حفظ کرده اگر موضوع شهروندی را پررنگ‌تر ببینیم قطعا اعتماد مردمی بالاتر و مشارکت فزاینده خواهد بود.

وی با بیان اینکه مشارکت فقط به معنای درآمدی نیست ما باید در تمامی موارد از این پتانسیل استفاده کنیم گفت:نگاه ما در شهرداری کاشان به دغدغه‌های مردم، اورژانسی است چرا که خود ما نیز شهروند این شهر هستیم و نسبت به آن حس تعلق داریم.

مدیر منطقه سه شهرداری با بیان اینکه بحث آسفالت را در دستور کار خود قرار داده‎ایم عنوان کرد: برای انجام تعهدات در این زمینه تا پایان سال برنامه‌ریزی لازم انجام شده است.

حیدری همچنین در خصوص محور فیض متذکر شد: با نظر شهردار و بر اساس طرح بازآفرینی شهری، در این بخش پیاده‌راهی با زیباترین شیوه اجرای بازآفرینی در نظر گرفته شده است.
لینک اصل خبر در سایت شهرداری کاشان

    منبع خبر

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان

    شهرداری کاشان یک شهرداری در شهر کاشان می باشد

      نظرات