لزوم توسعه بزرگراه‌های استان خراسان شمالی

لزوم توسعه بزرگراه‌های استان خراسان شمالی

به گزارش پايگاه خبري وزارت راه و شهرسازي،  عبدالهاشم حسن نیا گفت: با توجه به جایگاه و موقعیت خراسان شمالی، نیاز است تا شبکه بزرگراهی در این استان توسعه یابد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار داشت: خراسان شمالی در حدفاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون ها مسافر از این استان عبور می کنند علاوه بر آن، این منطقه به لحاظ حمل و نقل بار هم از اهمیت زیادی برخوردار است.

معاون وزير راه و شهرسازي با بیان این که ارتقای ایمنی تردد در جاده ها و نیز توسعه شبکه راه های این استان دارای اهمیت است، تاکید کرد: در این استان، نیاز است تا توسعه شبکه بزرگراهی و ارتقای کیفیت راه ها، مورد توجه باشد.وی با اشاره به خسارت سیل بهاره امسال به راه ها گفت: در بارنگی های بهار  امسال، بخشی از جاه های روستایی و محورهای فرعی استان دچار خسارت شد و در این زمینه، در نشست هایی که برگزار شد، تلاش به عمل آمده است تا منابع مورد نیاز برای بازسازی این محورها تامین شود.

حسن نیا تصریح کرد: سعی و تلاش بر این است  تا هم از منابع ملی و هم از منابع استانی، اعتباراتی برای بازسازی راه های آسیب دیده از سیل تامین شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای بیان کرد: رویکرد ما این است، تا یک سال آتی، ترمیم و احداث پل ها به انجام برسد.

حسن نیا با اشاره به فرا رسیدن فصل سرما و تدابیر این سازمان برای تامین و ارتقای ایمنی سفرهای جاده ای در زمستان اظهار داشت: برنامه ریزی برای تامین آمادگی راهداران و خدمات رسانی به مسافران زمستان انجام شده است.

به گزارش روابط عمومي اداره كل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خراسان شمالي رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خاطرنشان کرد: امید است بتوانیم با ارتقای کیفیت جاده‌ها، ایمنی ترددها هم بهتر شود.

گفتنی است: رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به  همراه مهران قربانی معاون حمل و نقل این سازمان در سفر یک روزه به خراسان شمالی با معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار دیدار و گفت و گو کرد، معاون وزیر راه و شهرسازی، همچنین در جریان این سفر  با كاركنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان، دیدار صمیمانه داشت.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات