پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب ماکو بیش از 42 درصد میباشد

پیشرفت فیزیکی تصفیه خانه فاضلاب ماکو بیش از 42 درصد میباشد

به گزارش خبرنگار پیام آبفا ، مهندس اسکندرپور معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در مصاحبه تلفنی برنامه توسعه استان سیمای آذربایجان غربی گفت و افزود: کل طرح سامانه فاضلاب ماکو،شبکه ، خط انتقال و تصفیه خانه با هزینه کرد 167 میلیارد ریال از محل اعتبارات عمومی با پیشرفت 38،32 درصد درحال اجرا میباشد.

مهندس اسکندرپور در ادامه این مصاحبه تلفنی با بیان اینکه فاز 1 و 2 تصفیه خانه فاضلاب ماکو با ظرفیت 6هزارو682 مترمکعب در شبانه روز است افزود: این تصفیه خانه برای جمعیتی معادل 44 هزار و 549 نفر با سیستم SBR در حال اجرا میباشد.

معاون مهندسی و توسعه آبفای استان در ادامه این مصاحبه افزود: کل پروژه تصفیه خانه هم اکنون دارای 42 درصد پیشرفت فیزیکی است که جهت اتمام این بخش از عملیات 300 میلیارد ریال مورد نیاز است و در بخش احداث خط انتقال فاضلاب و با توجه به  تغییر محل احداث پروژه مذکور حدود 9 کیلومتر خطوط انتقال و خط پساب خروجی افزایش یافته است که هزینه اجرایی آن را منطقه آزاد ماکو و شورای اسلامی این شهرستان متقبل نموده است اما هنوز مبلغی پرداخت نکرده اند.

مهندس مقداد اسکندرپور خاطرنشان ساخت : حدود 90 کیلومتر از شبکه جمع آوری اصلی و فرعی طرح هنوز اجرایی نشده است که در صورت تامین و تخصیص اعتبارات لازم مبلغ 600 میلیارد ریال هزینه خواهد داشت.

معاون مهندسی و توسعه آبفای استان در مصاحبه تلفنی برنامه توسعه استان سیمای آذربایجان غربی با بیان اینکه جمع اعتبارات لازم برای اتمام کل پروژه 122 میلیارد تومان میباشد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی

    شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی یک شرکت در شهر ارومیه می باشد

      نظرات