دومین روز چهل و نهمین نشست مدیران ارشد آب کشور برگزار شد

دومین روز نشست مدیران ارشد آب کشور با حضور مهمان ویژه این نشست ، دکتر رفیع زاده معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی کشور روز چهارشنبه 22 آبان ماه در اهواز برگزار شد .

در این نشست دکتر رفیع زاده ضمن برشمردن اهمیت برنامه های نقشه راه اصلاح نظام اداری با تاکید بر برنامه دوم این برنامه های دهگانه تحول اداری یعنی دولت الکترونیک  برخی از آسیب های جدی در ارایه خدمات بصورت الکترونیکی را بیان و بر تلاش بیشتر در  ایجاد زیرساخت ها مناسب  ، عدم اقدام جزیره ای در اجرای این برنامه  ، تجهیز کارشناسان این حوزه به دانش روز و ارتقا ۲۰ رتبه ای ایران در زمینه دولت الکترونیک در سطح دنیا اشاره نمود .
معاون نوسازی اداری سازمان اداری و استخدامی ،  میزان موفقیت برنامه های اصلاح نظام اداری در دنیا را ۳۳ درصد و میزان شکست آن را ۶۷ درصد دانسته و با اعلام اینکه ۱۶ درصد خدمات دولت در حال حاضر بصورت تراکنشی در حال ارائه میباشد خواستار توجه جدی تر مدیران بر اجرای هرچه صحیح تر این برنامه ها با تشکیل جلسات مدون شورای های راهبری توسعه مدیریت در سطح دستگاهها گردید  .
در این روز آقایان مصطفوی ، آهویی ، دهکردی ، فاضلی از مدیران شرکت مادر در خصوص تعرفه ها، آب بها و حق اشتراک ( الزامات و ضرورت ها ) ، ارزیابی عملکرد کمیسیون های آب زیرزمینی در شرکتها به ایراد سخن پرداختند .
در ادامه  نیز به پرسش و پاسخ های مدیران عامل در این نشست اختصاص یافت  .

لینک اصل خبر در سایت شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    منبع خبر

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران

    شرکت سهامی مادر تخصصی مدیریت منابع آب ایران یک شرکت در شهر تهران می باشد

      نظرات