آسفالت ریزی ۲۲هزار و ۵۰۰تنی در مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع طی سال جاری

آسفالت ریزی ۲۲هزار و ۵۰۰تنی در مساحت ۲۰۰ هزار متر مربع طی سال جاری

به گزارش شهریار، رضا پاک نهاد اظهار کرد: طرح اصلاح و ساماندهی معابر و ایجاد ایمن‌سازی و روانسازی خیابانها و محلات سطح منطقه یک از ابتدای سال ۱۳۹۸ آغاز شده و با دقت، سرعت و حساسیت ویژه ای توسط اکیپ معاونت های فنی، عمرانی و خدمات شهری در بالغ بر ۵۰۰ محله سطح این حوزه انجام پذیرفته و اقدامات زیربنایی ویژه‌ای انجام شده است.

پاک نهاد گفت: تاکنون بالغ بر ۲۰۰هزار متر مربع از خیابان ها، کوچه‌ها، معابر و مسیرهای اصلی سطح منطقه در قالب این طرح ساماندهی و آسفالت ریزی شده که حدود ۲۲هزار و ۵۰۰تنآسفالت تاکنون مورد استفاده قرار گرفته که این امر در آرام سازی معابر و جلوگیری از مخاطرات احتمالی در مسیر ها بسیار موثر است.

او اشاره کرد : مسیرهای اصلی که در این طرح اجرایی شده اند از جمله، میدان ولی امر ضلع غربی و شرقی، ورودی رمپ تا آخر خیابان شهید رجایی (یوسف آباد)، خیابان شهید رجایی (یوسف آباد)، خیابان گلکار، خیابان تختی، خیابان استاندارد، خیابان رودکی، خیابان شفیع زاده، بلوار استاد شهریار، بلوار توانیر حدفاصل پل ولی عصر(عج) تا زیرگذر گلپارک و محلات کم برخوردار از جمله ملازینال، احمدآباد، صدرالشعرا، سیلاب سیلاب قوشخانه و... می باشد که شاهد پیشرفت قابل توجهی در این حوزه هستیم.

او افزود: این طرح تا تکمیل برنامه‌ریزی های به عمل آمده همچنان تداوم خواهد یافت و نقاط هدف این پروژه بیشتر در محلات کم برخوردار و جهت بهسازی شهری است.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات