کاشت ۴هزار اصله نهال در تفرجگاه جنگلی ائل باغی

کاشت ۴هزار اصله نهال در تفرجگاه جنگلی ائل باغی

به گزارش شهریار، بهرام نسیانی افزود: کاشت نهال و کمک به محیط زیست و توسعه ی فضای سبز باید بعنوان فرهنگی فراگیر و مسئولیتی اجتماعی در بین آحاد جامعه نهادینه شود.

او اظهار داشت: ۴هزار اصله نهال با همکاری منابع طبیعی استان آذربایجان شرقی و شهرداری منطقه۹ تبریز در تفرجگاه ائل باغی در حال کاشت است.

نسیانی افزود: توسعه درختکاری و نهال کاری از جمله وظایف شهرداری است که به صورت مستمر در طول سال انجام می گیرد که در این راستا ۴هزار نهال شامل گونه های بلوط، سرو خمره ای، سنجد، گز، زبان گنجشک و کاج سیاه در تفرجگاه ائل باغی کاشته می شود.

شهردار منطقه۹ در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: کاشت نهال و کمک به محیط زیست و توسعه  فضای سبز باید به عنوان فرهنگی فراگیر و مسئولیتی اجتماعی در بین آحاد جامعه  نهادینه شود و افراد جامعه نسبت به این مهم اقدام نمایند.

نسیانی با اشاره به وسعت ۲۲۰ هکتاری تفرجگاه ائل باغی و ظرفیت های این پارک جنگلی برای تبدیل شدن به یکی از قطب های تفریحی وگردشگری در کلانشهر تبریز اظهار داشت: تفرجگاه ائل باغی یا پارک خانواده، مستعد برای اجرای طرح های ناب در حوزه ی تفریحی و گردشگری است و با وجود اقدامات موثری که تا کنون در این خصوص صورت گرفته، لکن پتانسیل های حداکثری این تفرجگاه می طلبد تا با نگاه ویژه  مسئولین شهری و تخصیص اعتبارات لازم، نهایت بهره گیری از ظرفیت های گردشگری این پارک صورت گیرد.

شهردار منطقه۹ در پایان از همکاری مدیریت منابع طبیعی استان در اهدای ۴هزاراصله نهال جهت کاشت در تفرجگاه ائل باغی قدردانی کرد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری تبریز

    منبع خبر

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز

    شهرداری تبریز یک شهرداری در شهر تبریز می باشد

      نظرات