پیش بینی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران در استان

پیش بینی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران در استان

پیش بینی افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران در استان

اداره کل هواشناسی برای اغلب نقاط استان از جمله شهرستان مشهد،پایداری هوای سرد،افزایش ابر با احتمال بارش پراکنده باران را پیش بینی کرده است.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی تحلیل نقشه‌های پیش یابی و خروجی مدل های هواشناسی، نشان دهنده آن است که طی 24 ساعت آینده جوی نسبتا پایدار در غالب نقاط استان حاکم خواهد بود.
این درحالی است که از فردا بعد از ظهر با عبور موج ناپایدار از روی استان،شاهد افزایش ابرناکی با احتمال بارش پراکنده مخصوصا در شمال و شمال غرب استان خواهیم بود. ضمن اینکه طی این مدت تغییرات دمایی در سطح استان محسوس نبوده و همچنان حداقل دمای شبانه در اکثر نقاط استان کمتر از صفر درجه سانتیگراد باقی خواهد ماند.
طی 24 ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای 7- درجه سانتیگراد سرد‎ترین و سبزوار با بیشینه دمای 21 درجه سانتیگراد گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند.دراین مدت کمینه و بیشینه دمای شهر مقدس مشهد بین 2- و 18 درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
همچنین آسمان امروز پنجشنبه شهرستان مشهد،صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات با غبار محلی گاهی وزش باد پیش بینی می شود، دمای هوای امروز مشهد درگرمترین زمان 18 درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به یک درجه زیر صفر کاهش خواهد یافت.
مجید خبیری

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات