سرپرست جمعداری اموال شهرداری ساری منصوب شد

سرپرست جمعداری اموال شهرداری ساری منصوب شد

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری ساری، در حکمی مژگان رمضانپور را به سمت سرپرست جمعدار اموال شهرداری منصوب شد.

مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جمعداری اموال شهرداری با حضور محمدی کیادهی مشاور شهردار و رییس شورای کارگری شهرداری، راحله حاجیان مسئول امور بانوان و خانواده شهرداری، سید میلاد اسماعیلی طالشی سرپرست امور مالی ،خواجوندی رییس امور اداری ،ولایتی سرپرست کارگزینی و مرتضوی سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل برگزار شد.

در این مراسم، محمدی کیادهی مشاور شهردار با قدردانی از زحمات و خدمات حسن گلی مسئول سابق جمعدار اموال ، مسئولیت انبار و جمعداری اموال را مهم برشمرد و گفت: خانم رمضانپور از نیروهای باتجربه و خوشنام مجموعه شهرداری بوده و امیدواریم در سمت جدید نیز موفق باشند.

راحله حاجیان، مسئول امور بانوان و خانواده شهردار ساری نیز در سخنانی با قدردانی از توجه ویژه عباس رجبی شهردار مرکز استان به بانوان شاغل در شهرداری و آرزوی موفیقت برای خانم رمضانپور گفت:بانوان همکار همواره در مسئولیت هایی که بر عهده داشته اند موثر و موفق بوده اند و امیدوارم شاهد سپردن مسئولیت های مهمتربه بانوان باشیم.

گفتنی است، مژگان رمضانپور مسئولیت نوسازی شهرداری منطقه یک و کارشناس واحد درآمد شهرداری را در کارنامه خود دارد

لینک اصل خبر در سایت شهرداری ساری

    منبع خبر

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری

    شهرداری ساری یک شهرداری در شهر ساری می باشد

      نظرات