جلسه شورای هماهنگی بانک ها

جلسه شورای هماهنگی بانک ها


به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان قم , جلسه شورای هماهنگی بانک ها با حضور آقایان: اورجی مدیرکل مدیریت بحران استان, بلدی مدیرک بنیاد , خاکساری مدیریت شعب بانک مسکن استان,  نمایندگان بانکهای ملی , ملت, صادرات, سپه, رفاه و سرپرستان دفاتر نمایندگی به منظور تســريع و تسهيل در روند پرداخت تســهيلات طرح ويژه بهسازى مسكن روستايى و همچنين سایر موارد فیمابین در سالن جلسات بنیاد مسکن تشکیل شد.
در ابتدا بلدی مدیرکل بنیاد مسکن ضمن خیر مقدم به اعضای جلسه گزارشی در خصوص خسارات و بارندگی های اخیر ارائه نمود.  ایشان ضمن تقدیر و تشکر از همکاری بانک های عامل با بنیاد , یکی از مشکلات طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی را عدم قبول ضمانت سفته زنجیره ای از طرف بعضی از بانکهای عامل دانست و گفت: اگرشرایط  پرداخت تسهیل شود متقاضیان بیشتری می توانند از این طرح بهره مند شوند.
وی در ادامه گفت : در سال‌جاری تعداد 1000 سهیمه به استان اختصاص داده شده که تعداد 607 سهمیه به بانک های عامل ابلاغ شده و تعداد 303 متقاضی جهت دریافت تسهیلات نوسازی به بانک معرفی گردیده است.
بلدی خاطرنشان کرد:تسهیلات احداث واحد مسکونی در مناطق شهری 50 میلیون تومان پیش‌بینی شده و تسهیلات برای واحدهای احداثی در روستاها نیز 40 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.
در این جلسه اروجی مدیرکل مدیریت بحران استان با تقدیر از تعامل و همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات به متقاضیان بازسازی و مقاوم سازی اماکن مسکونی خسارت دیده ناشی از بارندگیهای اوایل سالجاری ، بر قبول ضمانت زنجیره ای و پیگیری استقرار دستگاه خود پرداز در روستاهای استان تاکید کرد.

لینک اصل خبر در سایت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    منبع خبر

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم

    بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات