مراسم تودیع و معارفه عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن برگزار گردید

مراسم تودیع و معارفه عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، ابتدا مهندس رضایی مدیرکل راه و شهرسازی ضمن خیر مقدم به مهمانان گزارش مختصری از عملکرد این اداره کل و همچنین وضعیت ساخت و ساز راه و مسکن در استان البرز ارائه نمود.

عضو هیئت مدیره و معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان ملی زمین و مسکن از طرح اقدام ملی در سطح کشور و تاکید وزیر راه و شهرسازی بر این امر مهم بیان داشت ادارات کل باید به تبعیت از این طرح ملی در اجرای سیاست های دولت دست در دست هم داده و گامی موثر بردارند .

مهندس بهادری که در مراسم تودیع عامل ذیحساب اسبق اداره کل در محل اداره کل راه و شهرسازی استان البرز حضور داشت از اتمام پروژه های مسکن مهر که خواسته مقام معظم رهبری است یاد کرد و گفت این پروژه ها باید هر چه سریعتر کامل و به متقاضیان تحویل گردد .

در این مراسم که با حضور غلامپور ذیحساب و مدیرکل مالی سازمان ملی زمین و مسکن ، هدایتی معاون مدیرکل  و ملک پور رئیس اداره ارزیابی عملکرد و مشاور مدیرکل استان تهران و معاونین و روسای ادارات اداره کل برگزار گردید از زحمات آقای لقب دوست عامل ذیحساب اسبق اداره کل تقدیر و تشکر به عمل آمد و آقای سبزه واریها به عنوان عامل ذیحساب سازمان ملی زمین و مسکن در اداره کل راه و شهرسازی استان البرز معرفی شدند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات