بالای 98درصد پیشرفت فیزیکی در مسکن مهر ماهدشت

بالای 98درصد پیشرفت فیزیکی در مسکن مهر ماهدشت

مدیر کل راه و شهرسازی استان البرز با اشاره به پیشرفت فیزیکی بالای 98 درصد واحد های مسکن مهر ماهدشت گفت : از 10444 واحد مسکن مهر ماهدشت به غیر از 360 واحد بقیه واحدها تکمیل شده اند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان البرز ، تقی رضایی در جریان بازدید دکتر شهبازی استاندار البرز از پروژه مسکن مهر البرز و در جلسه ای که با حضور شهردار ماهدشت و شهردار کرج و سایر مقامات استانی و همچنین نمایندگان مردم مسکن مهر ماهدشت در محل شهرداری ماهدشت جهت رسیدگی به مشکلات مسکن مهر برگزار گردید گفت در مسکن مهر ماهدشت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز با همکاری سایر دستگاههای خدمات رسان تاسیسات زیر بنایی پروژه را به انجام رسانیده است .

در این جلسه تاریقلی شهردار ماهدشت با اشاره به فاصله 12 کیلومتری محل دفن زباله تا مسکن مهر ماهدشت از مشکلات شهر ماهدشت که در فاصله 4.7 کیلومتری محل دفن زباله قرار دارد گفت و از استاندار البرز درخواست کرد که در خصوص این مشکل زیست محیطی چاره ای اندیشیده شود و محل دیگری برای دفن زباله ها در نظر گرفته شود .

امام جماعت مسجد امام رضا علیه سلام نیز به بیان مشکلات مردم در مسکن مهر ماهدشت از جمله بوی تعفن زباله و بیماریهای ناشی از آن ، نبود دبیرستان در مسکن مهر ماهدشت ، سرقت منازل و وسائط نقلیه و عدم خروج آبهای سطحی در هنگام بارندگی اشاره کرد و از استاندار و مقامهای مسئول درخواست رسیدگی و حل مشکل نمود .

سپس مهندس رضایی در پاسخ به مشکلات مسکن مهر ماهدشت گفت : اداره کل راه و شهرسازی استان البرز به کلیه وظایف خود در ارتباط با ساخت شهرک و تاسیسات زیر بنایی اقدامات لازم را انجام داده و حتی فراتر از وظیفه به ساخت مدرسه نیز مبادرت نموده ایم .حتی یک مدرسه در قبل از مهر ماه آماده و به آموزش و پرورش جهت تحویل اعلام نمودیم لیکن احتمالا به دلایل عدم وجود کادر آموزشی ویا سایر عوامل آموزش و پرورش نسبت به تحویل مدرسه اقدام ننمود .

وی همچنین از استاندار البرز درخواست نمود که دستگاههای عمومی به شهرک وارد شوند . اگر شهرک خدمات درمانی نیاز دارد متولی آن وزارت بهداشت و درمان است که باید ورود کند . اگر شهرک نیاز به ورزشگاه و اماکن ورزشی نیاز دارد متولی آن باید ورود پیدا کند . و ما اعلام آمادگی کرده ایم که این شهرک جامع ترین طرح تفصیلی را دارد که درآن کلیه فضا های عمومی خدماتی پیش بینی شده و ما به عنوان متولی زمین این اراضی را در اختیار متولیان این بخش قرار میدهیم .حتی از بخش خصوص نیز طبق فراخوانی که در سایت این اداره و جراید منتشر شده درخواست مشارکت نمودیم و این اداره کل با تمام توان آمادگی خدمت رسانی به مردم عزیز مسکن مهر ماهدشت و همچنین مسکن مهر ابریشم در قالب وظایف تعریف شده را دارد.

در نهایت دکتر شهبازی استاندار البرز با جمع بندی کلیه مطالب مطرح شده دستورات لازم را به مدیران دستگاههای اجرایی و زیر مجموعه خود جهت رفع مشکلات مردم گوشزد نموده و از آنان خواست هر چه زودتر گزارش اقدامات انجام شده را به سمع و نظر ایشان رسانیده و در ایجاد رضایت مردم کوشا باشند .

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز

    اداره کل راه و شهرسازی استان البرز یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات