ارسال تجهیزات برای تسریع در امر آواربرداری مناطق زلزله زده استان

ارسال تجهیزات برای تسریع در امر آواربرداری مناطق زلزله زده استان

به گزارش شهریار، ایرج شهین باهر ضمن تسلیت جان باختن تعدادی از هم استانی های عزیز در زلزله‌ی بامداد امروز جمعه ۱۷ آبان در شهرستان میانه، گفت: شهرداری تبریز در کنار خانواده‌های حادثه دیده است و در صورت نیاز  با تمام ظرفیت برای کمک به آسیب دیدگان آمادگی کامل دارد.

او از اعزام ۲ دستگاه بابکت به مناطق زلزله زده استان خبر داد و گفت: سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز شش دستگاه کمپرسی و دو دستگاه بابکت به مناطق زلزله زده ارسال کرده تا امر آواربرداری تسریع شود.

شهردار تبریز با بیان اینکه نیروهای مدیریت بحران شهرداری بازدیدی از مناطق حاشیه نشین شهر تبریز انجام دادند، گفت: خوشبختانه زلزله بامداد امروز خسارتی در مناطق حاشیه نشین تبریز در پی نداشته و جای نگرانی نیست.

ایرج شهین باهر به آماده باش نیروهای آتش نشانی شهرداری تبریز  نیز اشاره داشت و افزود: در صورت نیاز آماده اعزام نیروهای امدادی و خدماتی به مناطق زلزله زده هستیم.

وی با بیان اینکه مصدومیت و جان باختن تعدادی از هم استانی ها باعث تالم خاطر ما شد، گفت: از خداوند رحمان برای خانواده‌های داغ دیده صبر آرزومندیم  و دعا می کنیم تا مصدومان این زمین لرزه نیز هرچه زودتر به صحت و سلامتی دست یابند.

لینک اصل خبر در سایت مدیریت بحران شهرداری تبریز

    منبع خبر

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز

    مدیریت بحران شهرداری تبریز یک سازمان دولتی در شهر تبریز می باشد

      نظرات