تاکید شهردار مراغه بر تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از نهادها و سازمان ها

تاکید شهردار مراغه بر تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از نهادها و سازمان ها

تاکید شهردار مراغه بر تعیین تکلیف مطالبات شهرداری از نهادها و سازمان ها

مدیران شرکت های تعاونی مسکن نسبت به حقوق مردم حساسیت بیشتری داشته باشند

شهردار مراغه با تاکید بر تعیین تکلیف مطالبات شهرداری گفت: این شهرداری ۶۸ میلیارد تومان مطالبه معوق از نهادها و سازمان‌های مختلف شهرستانی دارد.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه، مهندس محمدرضا احمدی در نشست معاونین و مدیران شهرداری افزود: با توجه به بالا بودن میزان مطالبات معوق، شهرداری مراغه هم اکنون برای پرداخت برخی بدهی های خود با مشکل مواجه شده است.

DSC_1061

مهندس محمدرضا احمدی با اشاره به احداث چندین شهرک مسکونی توسط شرکت های تعاونی مسکن گفت: مدیران شرکت های تعاونی حوزه مسکن باید نسبت به حقوق مردم حساسیت بیشتری از خود نشان داده و با کوتاهی از وظایف ذاتی خود موجب نشوند تا سطح رضایت مندی شهروندان از مدیریت شهری و دولت کاهش پیدا کند .

شهردار مراغه افزود : شرکت های تعاونی مسکن باید تمامی کاربری های مورد نیاز در اراضی تفکیکی را قبل از واگذاری قطعات تعیین ، جانمایی و تحویل شهرداری نمایند.

وی تصریح کرد : شهرداری مراغه نهایت همکاری و همراهی را با فعالان حوزه مسکن داشته و دارد اما باید طوری موضوع مدیریت شود که هزینه های آماده سازی دریافت شده از خریداران قطعات مسکونی حتما صرف ایجاد زیرساخت های همان شهرک و قطعات مسکونی گردد .

شهردار مراغه با اشاره به احداث شهرک گلشهر توسط شرکت تعاونی مسکن فرهنگیان و مشکلات ترافیکی ایجاد شده در اتوبان امیرکبیر و میدان جهاد برای شهروندان و مسافرین  گفت : اجراي عمليات مسیر 35 متری حدفاصل گلشهر و شهرک امام علی (ع)  و پل کوپیران وظيفه شركت های تعاوني مسکن بوده كه متاسفانه پس از گذشت بيش از 15 سال و به رغم اينكه شركت هزينه آماده سازي آن را ازاهالي دريافت كرده بود اجرایی نشد و نهایتا شهرداری به  منظور حل بخشی از مشکلات ترافیکی و رفاه حال ساکنین مناطق یاد شده اقدام به اجرای آنها از محل اعتبارات داخلی نموده است .

وي افزود: با احداث و تكميل اين مسير چندين شهرك به يكديگر متصل و ترافيك شهري در كمربند شرقي و پل جهاد كاهش مي يابد.
مهندس احمدی ادامه داد: در این راستا، همراهی و هماهنگی دستگاه ها و نهادهای مختلف شهرستانی می تواند زمینه ساز رفع این مشکلات گردد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات