نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان معاصر مراغه گشایش یافت

نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان معاصر مراغه گشایش یافت

با حضور مهندس محمدرضا احمدی شهردار مراغه :

نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان معاصر مراغه گشایش یافت

نمایشگاه آثار خوشنویسی هنرمندان معاصر مراغه با همکاری شهرداری و انجمن خوشنویسان این شهر گشایش یافت.

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه به نقل از ایرنا، این نمایشگاه به مناسبت گرامیداشت هفته خوشنویسی در محل نگارخانه شهرداری مراغه· تا سوم آبان ماه سالجاری پذیرای علاقه مندان به هنر خواهد بود.

DSC_0828

آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه شامل خط نستعلیق، نسخ، ثلث و شکسته نستعلیق است و ·۳۰ اثر خوشنویسی فاخر از ·آثار ۱۹ خوشنویس برجسته این شهرستان در معرض دید عموم قرار گرفته است.

در این نمایشگاه، آثار اکبر نیکخو، حسین نیکخو، سعید اصغری، هادی کفیل افشاری، جعفر زائرین، یونس آتشبار، باباک زینی زاده، ایرج کیومرزی، احمد ارجمندی، علی فرجام، علیرضا امین مقدم، عباس توفیق، ناصر کنعانی، حسین سعادتی، طه کفیل افشاری، ناهید بوذری، امین روحانی، میثم صدری و امیر دانش مراغی به نمایش درآمده است.

DSC_0852

مهندس احمدی شهردار مراغه در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت :· حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری و همچنین ایجاد فضاهای فرهنگی رویکرد شهرداری مراغه در توسعه شهری است.

شهردار مراغه با اشاره به نفش اساسی شهرداری‌ها در فرهنگ سازی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح شهرها خاطرنشان شد· : شهرداری مراغه ضمن تهیه پیوست فرهنگی برای تمامی اقدامات و پروژه های عمرانی افزایش فضاهای فرهنگی را با احداث فرهنگسراها در دستور کار دارد .

وی از پروژه فرهنگسرای میکائیل آباد که در زمینی به مساحت یک هزار متر مربع زیربنای ········240متر مربع با30درصد پیشرفت فیزیکی به عنوان یکی از پروژه های شاخص شهرداری مراغه در حوزه فرهنگی نام برده و خاطرنشان شد با بهره برداری از این پروژه تعداد فرهنگسراهای شهرداری مراغه به 5 واحد خواهد رسید.

DSC_0917

علاقه مندان به هنر خوشنویسی می توانند همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ از آثار به نمایش گذاشته شده در این نمایشگاه در نگارخانه شهر دیدن کنند.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مراغه

    منبع خبر

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه

    شهرداری مراغه یک شهرداری در شهر مراغه می باشد

      نظرات