فعالیت شبانه روزی در راستای ساماندهی سگ های ولگرد

فعالیت شبانه روزی در راستای ساماندهی سگ های ولگرد

به گزارش پایگاه خبری مبارکه نیوز ؛سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه از زنده گیری سگ های ولگرد و ارسال به مرکز نگهداری بصورت روزانه خبر داد و گفت: طرح جمع‌آوری سگ‌های ولگرد، با استفاده از 5 اكيپ برای شناسايي سگ‌های ولگرد در مناطق  سه‌گانه، رسيدگي به تماس‌های مردمي 137 و همچنین بحث آمارگيري در مناطق و با استفاده از يك اكيپ سيار زنده گيري انجام می‌شود.

ایرانپور گفت: شهرداری مبارکه بر اساس مجوز صادره از اداره محیط‌زیست و مصوبه فرمانداری محترم نسبت به ساخت و راه‌اندازی کمپ مخصوص جهت نگهداري سگ‌های ولگرد اقدام نموده است و درنتیجه از ابتدای سال 98 تاکنون ، بیش از 220 قلاده سگ زنده گیری و به مرکز نگهداری فرستاده شدند.

ایرانپور گفت: در دفعات مختلف، اکیپ جمع آوری با توجه به تماس شهروندان با سامانه ۱۳۷ به محل مورد نظر مراجعه کرده و نسبت به بررسی و پایش منطقه نیز اقدام نموده اما با توجه به جابجایی و حرکت مداوم حیوان، فعالیت موفقیت آمیز نبوده است.
سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری مبارکه افزود:شهرداری با توجه به هزینه‌های سنگینی که اجرای این طرح در برداشته است تلاش می‌کند رعایت مسائل بهداشتی ازجمله آهک زنی کمپ، شستشوی مداوم ماشین مخصوص زنده گیری، واکسیناسیون دوره‌ای همچنین تأمین تجهیزات بهداشتی فردی را رعایت کند .

ایرانپور باتوجه به برنامه ریزی صورت گرفته برای خرید تفنگ بیهوشی در راستای تقویت اکیپ های زنده گیری سگ های ولگرد در سطح شهر اظهار داشت : در طرح زنده گیری روش كار از طریق بيهوش کردن حيوان و جمع آوري آنان و عقيم سازي واكسيناسيون هاري حيوانات مي باشد.

وی افزود: سامانه ۱۳۷ پل ارتباطی شهرداری با شهروندان بوده و معاونت خدمات شهری تمام تلاش و بضاعت خود را برای آسایش شهروندان عزیز به کار بسته است.






لینک اصل خبر در سایت شهرداری مبارکه

    منبع خبر

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه

    شهرداری مبارکه یک شهرداری در شهر مبارکه می باشد

      نظرات

      این دقیقا عکس همان‌جایی است،که چند روزی است در فضای مجازی منتشر شده،وشما از خدا بی خبران با قراردادن این مخلوقات خداوند در معرض گرسنگی و بی آبی در این گرمای سوزان تابستان آنها را زجرکشی می کردید.از وقتی این تصاویردردناک را دیدم اعصاب و روانم به هم ریخته،جای بسی تعجب است که در مملکتی اسلامی این وقایع رخ می دهد.نفرین برشما دروغگویانی که مردم را ابله پنداشته اید.