شرایط اقتصادی کارکنان و کارگران در شهرداری نگران کننده است

شرایط اقتصادی کارکنان و کارگران در شهرداری نگران کننده است

به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، علیرضا نصر اصفهانی، رییس شورای اسلامی شهر اصفهان در نطق پیش از دستور صد و یکمین نشست علنی شورا، اظهار کرد: آغاز هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص) و حضرت امام صادق(ع) را تبریک می‌گویم. همگان باید از این همدلی، وحدت و هماهنگی در سراسر دنیا درس بگیرند.

وی افزو: دیروز در آستانه هفته کتاب، نمایشگاه کتاب در اصفهان برپا شد و امیدواریم روز به روز شاهد گرایش جوانان و مردم به سوی مطالعه باشیم و سطح مطالعه در جامعه افزایش یابد، چراکه بسیاری از مشکلاتی که گریبان جامعه را گرفته است به سبب ناآگاهی است.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: سرانه مطالعه دچار تشتت است و از همین رو نمی توانیم آمار درستی ارایه دهیم، اما آنچه بر روی آن اتفاق نظر هست این است که سرانه مطالعه در ایران ۱۰ تا ۱۳ دقیقه در شبانه روز است و این عددی نگران کننده به شمار می‌رود.
نصر اصفهانی با بیان اینکه گرایش به شبکه های اجتماعی نیز افزایش یافته است و آمار کتابفروشی ها روز به روز کاهش می‌یابد و متاسفانه کتابفروشی ها در حال بدل شدن به کاربری های دیگر هستند، افزود: صدا و سیما و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید در این زمینه فعال شوند و شرایط در مدارس و دانشگاه ها به گونه ای رقم خورد که سرانه مطالعه در کشور افزایش یابد.
وی تاکید کرد: قهرمانی تیم ملی فوتبال ساحلی را تبریک عرض می‌کنم، اگر نقاط ضعف را بررسی و نقاط قوت را جدی بگیریم می‌توانیم در همه عرصه‌های جهانی خوش بدرخشیم. به امیرحسین اکبری آقای گل رقابت های بین قاره ای تبریک عرض می کنم و ایشان هم نشان دادند اصفهانی ها همیشه می‌توانند الگو باشند و خوش بدرخشند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شرایط اقتصادی کارکنان و کارگران در شهرداری نگران کننده است و خرج و دخل ها جور در نمی آید و واقعیت این است که شرایط مجموع کارکنان شهرداری را خوب نمی بینیم و در این ایام گلایه ها بالا گرفته و در این شرایط باید با جلسات بیشتر اتخاذ تصمیم شود و انشاا.. عنایت بیشتری به امور رفاهی صورت گیرد با افزایش قیمت ها در جامعه ادامه زندگی سخت و باید برای آنهایی که با آبرو زندگی می کنند چاره اندیشی کرد.
نصر اصفهانی اضافه کرد: برنامه های شاد باید به سطح شهر بیاید تا اضطراب و استرس کاهش یابد و با کاهش این دو موضوع بیماری های صعب العلاج نیز کم تر می‌شود.
وی اظهار کرد: یکی از ماموریت هایی که مراجع نظارتی دارند بحث هدایت و راهنمایی است و باید با اقماض در کنار کارکنان، کارمندان و... آنها را به سوی بهره وری حرکت دهند و کارکنان هم باید در این شرایط سعی کنند به مردم خدمت بیشتری کنند و از احضار آنها به این سوی و آن سوی بپرهیزند.
رییس شورای اسلامی شهر اصفهان خاطرنشان کرد: باید مدیریت شهری همچنان پویا و با قوت به کار خود ادامه دهد.
لینک اصل خبر در سایت شورای شهر اصفهان

    منبع خبر

    شورای شهر اصفهان

    شورای شهر اصفهان یک شورای شهر در شهر اصفهان می باشد

      نظرات