مدرس توانمند کشوری در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی

مدرس توانمند کشوری در دوره آموزشی شناخت افکار عمومی

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند دکتر فریبا علومی یزدی مدرس توانمند کشوری، دوره آموزشی شناخت افکار عمومی را تدریس کرد.

سرپرست دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بیرجند اظهار داشت: دوره آموزشی شناخت افکار عمومی، فن بیان و آیین سخنوری برای اولین بار جهت کارکنان شهرداری بیرجند و شهرداری های استان برگزار شد.

ابراهیم جان آور پایهان عنوان کرد: این دوره با حضور بیش از 300 نفر از پرسنل شهرداری های استان، توسط مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری و در محل سالن همایشهای اولوالالباب برگزار شد.

وی یادآور شد: از آنجا که امروزه ارتباطات نه ‌تنها در سازمان‌ها و مشاغل حرفه‌ای، بلکه در زندگی روزمره افراد نیز نقشی حیاتی ایفا می‌کند و یکی از برترین ابزارهای موفقیت در کارها می باشد آشنایی با آموزش های فن بیان و آیین سخنوری در این دوره 8 ساعته تدریس شد.

لازم به ذکر است در این دوره آموزشی مواردی از قبیل اعتماد به نفس و توان ارایه عالی مطالب به منظور تاثیر مناسب در هنگام سخنرانی، مهارت های ارتباطی عالی، مهارت های سازماندهی و برنامه ریزی و مدیریت زمان، انعطاف پذیری و توان انجام چند کار و ... توسط استاد دوره تدریس شد.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات