رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند خبر داد:

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند خبر داد:

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند خبر داد:

هفت میلیارد تومان اعتبار برای تملک ساختمان های اطراف میدان ابوذر

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: هفت میلیارد تومان اعتبار برای تملک ساختمان های اطراف میدان ابوذر در راستای ایجاد میدان مرکزی شهر در نظر گرفته شده است.

دکتر ابراهیم تقی زاده اظهار داشت: یکی از طرح هایی که بر اساس پیشنهاد شهرداری بیرجند و تصویب شورای اسلامی شهر اجرایی می شود، طرح توسعه میدان ابوذر است که خبر کلی آن در رسانه ها منتشر شد.

وی بیان کرد: بر اساس این طرح بسیاری از ساختمان های اطراف میدان ابوذر چون بازارچه ابوذر، مغازه و پاساژهای اطراف، طبق نظر کارشناسی تملک و در راستای طرح توسعه میدان ابوذر و ایجاد میدان مرکزی شهر تخریب می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند با بیان اینکه در فاز اول طرح و با تخریب های صورت گرفته یک هکتار به میدان ابوذر افزوده می شود یادآور شد: کل طرح توسعه میدان 11 هکتار است که در زیر مجموعه آن پروژه هایی چون ایجاد باغ ایرانی و میدان اجتماعات دیده شده است.

تقی زاده در زمینه بودجه پیش بینی شده برای فاز یک توسعه میدان ابوذر افزود: در حال حاضر یک میلیارد تومان اعتبار برای تخریب ها و فضاسازی در نظر گرفته شده است.

وی اذعان داشت: برای تملک مغازه ها و ابنیه اطراف میدان هفت میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده و امیدواریم بتوانیم فاز اول این پروژه مهم را تا پایان سال جاری به اتمام برسانیم.

تقی زاده اضافه کرد: در این طرح همه ساختمان ها و تاسیسات مربوط به شهرداری به استثنای ساختمان مرکزی شهرداری و همچنین ساختمان شورای اسلامی شهر جمع آوری می شود.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری بیرجند

    منبع خبر

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند

    شهرداری بیرجند یک شهرداری در شهر بیرجند می باشد

      نظرات