تقدیر استاندار در بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و سالن اجلاس شهرداری بیرجند

تقدیر استاندار در بازدید از پروژه مجتمع فرهنگی و سالن اجلاس شهرداری بیرجند

مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به اتفاق تعدادی از مسئولین، از پروژه مجتمع فرهنگی و سالن اجلاس شهرداری بیرجند واقع در تقاطع صیاد شیرازی بازدید کرد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری بیرجند؛ مهندس معتمدیان استاندار خراسان جنوبی به اتفاق تعدادی از مسئولین، از پروژه مجتمع فرهنگی و سالن اجلاس شهرداری بیرجند واقع در تقاطع صیاد شیرازی بازدید کرد.
شهردار بیرجند با بیان اینکه پروژه فرهنگسرای شهرداری حدود ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد گفت: این پروژه در زمینی به مساحت 18 هزار متر مربع بنا شده که در واقع بزرگترین پروژه فرهنگی استان می باشد و در صورت تامین اعتبار تا عید نوروز سال آینده افتتاح می گردد.
مهندس محمدعلی جاوید با اشاره به اینکه در این پروژه کاربری هایی چون نمایشگاه روباز، آمفی تئاتر، کافی شاپ، فضای گفتگو و آلاچیق پیش بینی شده اظهار داشت: سالن اجلاس این پروژه با ظرفیت ۱۷۰۰ نفر پیش بینی و اجرا شده و در کنار این سالن، چندین سالن و ساختمانهای الحاقی دیگر جهت کاربری های مرتبط طراحی و اجرا شده است.
وی در خصوص اعتبار این پروژه یادآور شد: در سال ۹۷ و ۹۸ مبلغ ۱۶ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی شهرداری برای اجرای فرهنگسرا اختصاص یافته است.
شهردار بیرجند افزود: برای تکمیل تجهیزات پروژه مانند سیستم نور و صندلی ها مبلغ ۱۰ میلیارد تومان مورد نیاز است.
جاوید تصریح کرد: این پروژه از سال ۹۶ آغاز و بعد از وقفه ای دوباره از سال ۹۷ شروع شده که در مساحت ۴ هزار و ۳۵۰ مترمربع زیربنا و سالن اصلی با ۲ هزار و ۳۰۰ مترمربع در حال ساخت است.
وی ادامه داد: پروژه فرهنگ و هنر اسلامی ۱۰ هکتار است که در هفت یا هشت طبقه ساخته می شود و جهت برگزاری مناسبتهای فرهنگی این شهر بسیار ضروری می باشد.
معتمدیان استاندار خراسان جنوبی نیز از شهرداری به واسطه ساخت این‌ پروژه قدردانی کرد و گفت: جانمایی این پروژه و محوطه سازی آن کار خوبی بوده و پارکینگ نیز در آن به خوبی دیده شده است.

لینک اصل خبر در سایت شورای شهر بیرجند

    منبع خبر

    شورای شهر بیرجند

    شورای شهر بیرجند یک شورای شهر در شهر بیرجند می باشد

      نظرات