آغاز اجرای طرح اگو در شهرک شهید رجایی از خرداد ۹۹ / آسفالت ۱۸۰ هزار  ...

آغاز اجرای طرح اگو در شهرک شهید رجایی از خرداد ۹۹ / آسفالت ۱۸۰ هزار ...

آغاز اجرای طرح اگو در شهرک شهید رجایی از خرداد ۹۹ / آسفالت ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر منطقه ۶ از ابتدای سال جاری

شهردار منطقه ۶ مشهد از انجام توافقات مدیریت شهری و آب و فاضلاب برای آغاز اجرای طرح اگو در شهرک شهید رجایی از خرداد سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، حجت الله حیدری با حضور در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری مشهد (۱۳۷) پاسخگوی مستقیم سوالات، انتقادات و پیشنهادات شهری شهروندان بود، اظهار داشت: در سال جاری اصلاح و بهسازی جاده حدفاصل شهرک شهید رجایی و باهنر، به عنوان یک پروژه استراتژیک که می تواند توسعه و بازآفرینی در این دو محدوده کم برخوردار را در پی داشته باشد، انجام شد.
وی افزود: علاوه بر آن، پارک خطی با مساحت بیش از دو هکتار نیز در حاشیه این بولوار که قبلا فقط یک جاده خارج شهری کم عرض محسوب می شد، در حال ایجاد است که بخش عمده ای از آن به اتمام رسیده است.
حیدری خاطر نشان کرد: مجموعه ورزشی نصرت نیز با اعتبار یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان در حال انجام است که امیدواریم با بهره برداری از آن، گام مهمی در ارتقای جایگاه ورزش بانوان در سطح منطقه برداریم.
وی عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۸۰ هزار متر مربع از معابر این منطقه روکش آسفالت و لکه گیری شده است که ۵ هزار متر مربع از این میزان را معابر خاکی تشکیل می دهد.
شهردار منطقه ۶ مشهد از توافقات برای اجرای طرح اگو در شهرک شهید رجایی نیز خبر داد و افزود: بر اساس زمانبندی قبلی قرار بود تا سال ۱۴۰۰، طرح اگو در شهرک شهید رجایی کلید بخورد اما در توافقات جدید با آب و فاضلاب، مقرر شده است تا خردادماه سال ۹۹، کلکتورها و انشعابات اگو به صورت فاینانس در این محدوده اجرایی شود.
حیدری تاکید کرد: اجرای طرح اگو در این محدوده، مشکلات آب های سطحی و آبگرفتگی ها را تا حدود زیادی رفع کرده و در هزینه های شهرداری نیز صرفه جویی خواهد شد.
احمد پورمفردی

لینک اصل خبر در سایت شهرداری مشهد

    منبع خبر

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد

    شهرداری مشهد یک شهرداری در شهر مشهد می باشد

      نظرات