رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان : از تشکیل مجمع خیرین شهرساز شهرداری خرم‌آباد حمایت می‌کنیم

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان : از تشکیل مجمع خیرین شهرساز شهرداری خرم‌آباد حمایت می‌کنیم

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان، حمایت خود را از تشکیل مجمع خیرین شهرساز شهرداری خرم‌آباد اعلام کرد.

«سید علی‌محمد رضوی» در مراسم اهداء لوح تقدیر معاون عمرانی وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور به شهردار خرم‌آباد، از برگزاری هجدهمین جشنوار خیرین مدرسه ساز لرستان در خرداد ماه سال‌جاری خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در تاریخ ششم خردادماه در محل باشگاه افسران ارتش شهرستان خرم‌آباد برگزار خواهد شد.

وی به جشنواره پیشین خیرین مدرسه ساز لرستان اشاره کرد و خطاب به شهردار خرم‌آباد گفت: مجموعه شهرداری مرکز استان به خصوص شخص شما در برگزاری این جشنواره نقش اثرگذاری داشتید که جا دارد از مشارکت، تعامل و همکاری شما با مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان قدردانی نمایم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز لرستان حمایت خود و دیگر اعضای این مجمع از تشکیل مجمع خیرین شهرساز توسط شهرداری مرکز استان، را اعلام کرد و گفت: در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نخواهیم کرد؛ چرا که بر این باوریم با وجود خیرین شهرساز، خرم‌آباد به عمران و آبادانی‌ای که شایسته آن است، می‌رسد.

«رضوی» از زحمات مجموعه مدیریت شهری خرم‌آباد برای زیباسازی چهره‌ی شهر نیز قدردانی کرد و بیان داشت: با تشکیل مجمع خیرین شهرساز، شهرداری مرکز استان دیگر تنها نیست.

لینک اصل خبر در سایت شهرداری خرم آباد

    منبع خبر

    شهرداری خرم آباد

    شهرداری خرم آباد

    شهرداری خرم آباد یک سازمان دولتی و شهرداری در شهر خرم آباد می باشد

      نظرات