پروازهای ایران ایر از آلمان به تهران با ظرفیت کامل در حال انجام است

پروازهای ایران ایر از آلمان به تهران با ظرفیت کامل در حال انجام است

www.BanaNews.irپروازهای ایران ایر از آلمان به ایران که همواره یکی از محبوبترین خطوط پروازی برای مسافران ایران بوده است، همچنان با استقبال مسافران مواجه بوده و با ظرفیت کامل انجام می شود.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) یک مقام مسوول در دفاترایران ایر در آلمان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه پروازهای ایران ایر از آلمان بسیار پر بوده و با ظرفیت کامل صورت می گیرد، اضافه کرد : اگر چه هنوز مشکل سوخت برای این پروازها در فرودگاههای آلمان حل نشده است، ولی این هواپیماها سوخت خود را در مسیر بازگشت تامین می کنند و مشکلی برای آنها وجود ندارد.

وی درباره خبرهای منتشره مبنی براینکه برخلاف گذشته فرودگاه نیکولاتسا بلگراد از دادن سوخت به هواپیماهای ایران ایر خودداری می کند، افزود: این مسئله به این شکل نبود.قرارداد ایران ایرباشرکت های تامین کننده سوخت در این فرودگاه به پایان رسیده است و ما از این پس در فرودگاه کیف اوکراین بنزین خود را تامین می کنیم.

وی با بیان اینکه حرکت هواپیماها به سمت کیف از نظر زمانی تغییری در مدت پرواز این هوایپماها از طریق بلگراد به تهران ایجاد نمی کند، اضافه کرد: طبق روال گذشته ۴ پرواز از فرانکفورت، دو پرواز از کلن و دو پرواز از هامبورگ به تهران در طول هفته انجام می شود.

شرکت های توزیع کننده سوخت در فرودگاههای آلمان با فشار آمریکا از مدتی قبل از دادن سوخت به هواپیماهای ایران ایرخودداری می کنندوبه همین سبب این هواپیماها به هنگام برگشت سوخت خود را درمسیرتامین می کنند.

 

 

    نظرات