با مشارکت پژوهشگاه نیرو،  همایش ملی حل ‌و ‌فصل اختلافات در ص...

با مشارکت پژوهشگاه نیرو، همایش ملی حل ‌و ‌فصل اختلافات در ص...

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه نیرو،گروه پژوهشی حقوق پژوهشگاه نیرو به‌عنوان طراح رشته حقوق انرژی در کشور (رشته‌ی حقوق انرژی در مقطع کارشناسی ارشد به تصویب مراجع ذی‌صلاح رسیده است)، با موسسه‌ی مطالعات حقوق انرژی دانشگاه تهران (برگزارکننده اصلی همایش) همکاری و مشارکت مستقیم می‌کند تا همایش «حل‌وفصل اختلافات در صنعت انرژی» با استانداردهای مطلوب یک همایش ملی، برگزار شود
نهاد داوری در قراردادهای بین‌المللی و کنوانسیون‌های جهانی، جایگاه تعریف‌شده‌‌ای دارد. نهاد داوری در صنعت انرژی هم به دلیل ماهیت فنی – مهندسی موارد اختلاف، از اهمیتی بالایی برخوردار است که با تحکیم نهاد داوری، حرکت در مسیر قراردادهای بُرد – بُرد میسر می‌شود و می‌تواند با توافق داوطلبانه و خردمندانه دو طرف قرارداد، ایجاد و حل‌وفصل اختلاف را در یک مسیر ساختارمند و از قبل طراحی‌شده، قرار دهد.
براین اساس این تفاهم‌نامه همکاری میان پژوهشگاه نيرو به نمايندگی دکتر حسین مهدی زاده مدیر گروه پژوهشی حقوق و موسسه مطالعات حقوق انرژی دانشگاه به نمايندگی دکتر الهام امین زاده رئیس مؤسسه مطالعات حقوق انرژی دانشگاه تهران و رئیس همایش به امضا رسید.
اين تفاهم‌نامه در دو نسخه با هفت ماده و دو تبصره مبادله گردید و براساس این تفاهم نامه طرفین به انجام اقدامات شایسته در راستای برگزاری بهینه این رویداد متعهد شدند.

لینک اصل خبر در سایت پژوهشگاه نیرو

    منبع خبر

    پژوهشگاه نیرو

    پژوهشگاه نیرو یک دانشگاه در شهر تهران می باشد

      نظرات