213  اشتراک غیر مجاز در شهرستان اندیمشک شناسایی شد

213 اشتراک غیر مجاز در شهرستان اندیمشک شناسایی شد

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک گفت: از ابتدای امسال و تا پایان مهر ماه بیش از 213 اشتراک غیر مجاز در شهرستان اندیمشک شناسایی شده است .

به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب خوزستان، علیرضا بنیادی با اعلام این خبر اظهار داشت: از ابتدای سال جاری و تاکنون بیش از 559 اشتراک جدید توسط کارکنان امور مشترکین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک جذب و به خانواده شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان پیوسته اند .

وی با اشاره به نصب 428 اشتراک جدید و استفاده شهروندان از خدمات این حوزه در هفت ماه نخستین امسال، گفت: با پیگیری کارکنان امور مشترکین از ابتدای فرودین ماه و تا کنون بیش از 213 اشتراک غیر مجاز شناسایی و این اشتراک ها به مجاز تبدیل شده اند .

مدیر آب و فاضلاب منطقه اندیمشک با بیان این که در این مدت 990 کنتور خراب توسط کارکنان امور مشترکین تعویض شده است، گفت: از ابتدای امسال و تاکنون بیش از 8 هزار پلمپ مربوط به مشترکین آب و فاضلاب منطقه اندیمشک نصب شده است .

وی با اشاره به تلاش کارکنان امور مشترکین آب و دیگر بخش ها و واحدهای آب و فاضلاب منطقه اندیمشک برای توسعه خدمات شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان و تامین نیازهای شهروندان، خاطر نشان کرد: تقویت خدامات و تامین رضایت شهروندان اولویت آب و فاضلاب منطقه اندیمشک تعیین و در این جهت تلاش و برنامه ریزی شده است .

تنظیم: بهنام پریچه

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان

    شرکت آب و فاضلاب استان خوزستان یک شرکت در شهر اهواز می باشد

      نظرات