افتتاح آزمایشگاه ریز آلاینده ها، بیو...

افتتاح آزمایشگاه ریز آلاینده ها، بیو...

به گزارش روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی  ، روز یک شنبه دوازدهم آبان ماه و همزمان با هفته پدافند غیر عامل مراسم افتتاحیه آزمایشگاه ریز آلاینده ها، بیو لوژی و ارتقاء بخش شیمی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب خراسان شمالی با حضور دکتر حیاتی معاون امنیتی سیاسی استاندارو تنی چند از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار گردید .

غلامحسین ساقی رئیس هیت مدیره و مدیر عامل این شرکت در این رابطه گفت: آزمایشگاه ریز آلاینده ها، بیولوژی و ارتقاء بخش شیمی آزمایشگاه مرکزی آب و فاضلاب خراسان شمالی از محل اعتبارات پدافند غیرعامل با اعتبار 38 میلیارد ریال افتتاح و در مدار بهره برداری قرار گرفت .

وی افزود: در هفته پدافند غیرعامل ودر راستای امنیت بخشی بیشتر وافزایش کیفیت آب شرب استان امروز شاهد افتتاح این پروژه بودیم .

وی ادامه داد: خوشبختانه تا کنون هیچ گزارشی از  وجود فلزات سنگین در آب شرب استان گزارش نشده و با افتتاح این آزمایشگاه کیفیت آب در پارامترهای پیشرفته فلزات و نیترات بیشتر از پیش مورد کنترل قرار خواهد گرفت .

مهندس ساقی خاطرنشان ساخت: با تجهیز آزمایشگاه این شرکت به تجهیزات خریداری شده باعث می شود که دیگر هیچ نمونه آبی برای آزمایشات تکمیلی به خارج از استان ارسال نگردد و این شرکت آمادگی خود را جهت آزمایش نمونه های آب سایر دستگاه های مرتبط با آب را نیز اعلام می دارد  .

دکترولی الله حیاتی نیزدر این مراسم گفت: در هفته پدافند غیرعامل 4 پروژه بزرگ در این استان به بهره برداری می رسد که یکی از مهم ترین این پروژه ها  افتتاح آزمایشگاه بیولوژی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی با ارزش ریالی 38 میلیارد ریال است که امروز شاهد افتتاح آن بودیم و باید از زحمات پرسنل و مدیرعامل این مجموعه تشکر نمود .

وی ادامه داد: درسال جاری برای پروژه‌ های پدافند غیرعامل استان 100 میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده که طبق برنامه ریزی های انجام شده هزینه خواهد شد  .

حیاتی خاطرنشان ساخت: سند جامع پدافند غیرعامل با پیشرفت فیزیکی 75 درصد تا اسفند ماه سال جاری  به اتمام می‌رسد که با اتمام این سند چشم انداز کارها مشخص می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    منبع خبر

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی

    شرکت آب و فاضلاب استان خراسان شمالی یک شرکت در شهر بجنورد می باشد

      نظرات