تحویل تجهیزات مستهلک و اسقاطی مازاد بر نیاز شرکت برق منطقه‌ای غرب به سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه

تحویل تجهیزات مستهلک و اسقاطی مازاد بر نیاز شرکت برق منطقه‌ای غرب به سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه

مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای غرب از تحویل تجهیزات مستهلک و اسقاطی مازاد بر نیاز شرکت برق منطقه‌ای غرب برای تجهیز آزمایشگاه به سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس بهروز باوندپوری مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات این شرکت گفت: در اوایل سال جاری، قرارداد پروژه پژوهشی با عنوان "بررسی فنی و ارزیابی آسیب‌پذیری لرزه‌ای تجهیزات پست‌های 230/63 و 63/20 کیلوولت سرپل‌ذهاب با توجه به اثرات ساختگاهی و ارائه راهکارها و طرح‌های عملیاتی بهسازی" با دانشگاه رازی کرمانشاه منعقد شد.

وی افزود: این پروژه با هدف شناسایی نقاط ضعف و قوت طراحی و اجراء تجهیزات و تأسیسات پست‌های مذکور و ارائه راهکار برای رفع نقاط ضعف در زمان وقوع زلزله تعریف شده است.

مهندس باوندپوری گفت: پیگیری پروژه پژوهشی جاری و منعقد شده در سال 97 در خصوص ساخت پایه لرزه‌گیر برای ترانسفورماتورهای قدرت 30 مگاولت‌آمپر در یکی از پست‌های 63/20 کیلوولت برای محافظت ترانسفورماتورها در زمان وقوع زلزله با عنوان "بررسی فنی اقتصادی و طرح و پیاده‌سازی جداساز لرزه‌ای یکی از ترانسفورماتورهای قدرت 63/20 کیلوولت در پست‌های انتقال و فوق‌توزیع برق غرب" نیز در دستور کار دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات برق غرب قرار دارد.

وی با اشاره به پیگیری سه عنوان پروژه پژوهشی دیگر توسط دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات برق غرب، خاطرنشان ساخت: تحقیق و طراحی و ساخت بازوی ربات تمیزکار و براش جهت شستشوی مقره‌های خطوط انتقال و فوق‌توزیع برق، بررسی و شناخت وضعیت توان راکتیو و پایداری ولتاژ در شبکه انتقال و فوق‌توزیع شرکت برق منطقه‌ای غرب وارائه راهکارهای بهبود ، مطالعه و بررسی در خصوص نحوه در مدار قرار دادن رله‌های وصل مجدد خطوط انتقال 400 کیلوولت بلند مجهز به راکتور شنت با کلید قدرت و یا بدون آن، عنوان پروژه‌های در حال پیگیری توسط این دفتر می‌باشد.

مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای غرب، عقد تفاهم‌نامه همکاری با سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه از ابتدای سال 1398 به مدت 3 سال را یکی دیگر از فعالیت‌های این دفتر عنوان کرد و افزود: برخی تجهیزات مستهلک و اسقاط مازاد بر نیاز برای تجهیز آزمایشگاه به سازمان جهاد دانشگاهی استان کرمانشاه تحویل داده شد.

مهندس باوندپوری گفت: پیگیری تألیف دو عنوان کتاب با همکاری کارکنان این شرکت و دفتر تحقیقات با عناوین "رله‌های باز بست در شبکه انتقال" و "راهنمای تشریحی پنجره آلارم‌های پست‌های فوق‌توزیع 63/20 کیلوولت" نیز از دیگر اقدامات این دفتر می‌باشد.

مدیر دفتر تحقیقات و کنترل کیفیت تجهیزات شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان گفت: دعوت از اساتید دانشگاه‌ها و حضور آنها در محل این شرکت و برگزاری نشست‌ها و سمینارهای علمی و کاربردی در حوزه تکنولوژی‌های نوین از دیگر اقدامات این دفتر می‌باشد. لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات