دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با امام جمعه سنندج

دیدار مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با امام جمعه سنندج

به مناسبت ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، مهندس علی اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب با ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای غرب، مهندس علی اسدی مدیرعامل این شرکت ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و فرارسیدن هفته وحدت، گفت: وحدت بین جامعه اهل تسنن و تشیع، سبب نا امیدی دشمنان انقلاب اسلامی خواهد شد.

وی افزود: بدون شک اتحاد و همدلی بین مسلمانان ایران اسلامی، موجب یأس دشمنان و در رأس آن آمریکای جهان‌خوار و صهیونیسم بین‌المللی و پیشرفت همه‌جانبه کشور خواهد شد.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای غرب در پایان ضمن تأکید بر پیروی از منویات مقام معظم رهبری در خصوص نامگذاری امسال به سال رونق تولید، خاطرنشان ساخت: در آموزه های دینی ما نیز نسبت به تلاش برای توسعه جامعه تأکید شده و به همین دلیل همه ما باید رونق کسب و کار و توسعه کشور را به صورت ویژه دنبال کنیم.

در ادامه، ماموستا عبدالرحمان خدایی امام جمعه سنندج نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت پیامبر گرامی اسلام(ص) و فرارسیدن هفته وحدت، گفت: از دوازدهم تا هفدهم ربیع‌الاول که بنا بر عقاید مسلمانان اهل تشیع سالروز ولادت فخر کائنات است و به ابتکار امام خمینی (ره) به عنوان هفته وحدت مسلمین نام‌گذاری شده است چرا که وجود مبارک رسول خدا (ص) زمینه‌ساز همدلی و وحدت مسلمانان بوده و خواهد بود.

وی افزود: وجود پر برکت مقام معظم رهبری نیز به‌عنوان یک پشتوانه مستحکم و عامل وحدت هرچه بیشتر بین اهل سنت و تشیع، از برکات انقلاب اسلامی است.

امام جمعه سنندج وحدت و همدلی را یکی از نیازهای لازم و ضروری در بین تمامی مسلمانان و کشورهای اسلامی دانست و افزود: امروز دشمن اصلی تمامی مسلمانان در سراسر جهان کشور آمریکا است و به همین دلیل این کشور با توطئه های مختلف به دنبال ضربه زدن به کشورهای اسلامی و مسلمان است.

ماموستا عبدالرحمان خدایی با اشاره به هراس دشمن از وحدت کشورهای اسلامی، گفت: دشمن از تمامی امکانات و توان خود در راستای ایجاد اختلاف و تفرقه در بین کشورهای اسلامی و مسلمانان استفاده می‌کند.

وی وجود امنیت پایدار در کشورمان را الگویی برای سایر کشورهای جهان عنوان کرد و اظهار داشت: امروز ایران اسلامی به برکت وجود انقلاب و نظام اسلامی، دارای امنیتی پایدار است و انتظار می‌رود که با حضور هرچه بهتر مردم در تمامی صحنه‌های دفاع از انقلاب و نظام این امنیت آرامش ادامه داشته باشد.

خدایی با اشاره به وجود امنیت و آرامش در جامعه، گفت: امروز در سایه اقتدار و عزت نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری، شاهد امنیت و آرامش خوبی هستیم و باید از این شرایط و وضعیت به وجود آمده برای کمک به توسعه و رونق کشور استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه باید همه در راستای خودکفایی کشور تلاش کنیم، گفت: رسیدن کشور به خودکفایی نیازمند حمایت از رونق تولید است و همه مدیران و مسئولان باید در راستای نیل به این هدف مهم تلاش و کوشش جدی داشته باشند.

امام جمعه سنندج در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که پیامبر (ص) ما را به وحدت و برادری دعوت کرده است باید همه ما مسلمانان با هوشیاری و بصیرت در مقابل توطئه‌های تفرقه‌افکنانه دشمنان ایستادگی کنیم.

لینک اصل خبر در سایت شرکت برق منطقه ای غرب

    منبع خبر

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب

    شرکت برق منطقه ای غرب یک شرکت در شهر کرمانشاه می باشد

      نظرات