ضرورت اهتمام ویژه مسئولان برمهندسی مدبرانه فرهنگی

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: اهتمام ویژه مسئولان برمهندسی مدبرانه فرهنگی یک ضرورت است.

حجت الاسلام حسین قرنفلی در جلسه فصلی دبیران امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق سراسر کشور که در اراک برگزار شد،بابیان این مطلب افزود: مجموعه وزارت نیرو مجموعه بزرگی است و علاوه بر تامین آب و برق این صنعت در امنیت و توسعه کشور اهمیت ویژه و تاثیر گذاری دارد .

وی ضمن تبریک به مناسبت ایام هفته وحدت گفت: یکی از زیباترین و والاترین واژه ها، واژه وحدت و برادری است، برادری و وحدتی که پیامبر رحمت در استمرار رسالت دیگر انبیای الهی برای جوامع بشری به ارمغان آورد.


حجت الاسلام قرنفلی بابیان اینکه خلاقیت و نوآوری در ترویج امور فرهنگی ضروری است،افزود: از ارزیابی سال آینده علاوه بر برنامه های ابلاغی باید کار های نوین نیز ارائه شود .

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو گفت: ارتقای ظرفیت های فرهنگی و ابتکار عمل در این حوزه نقش بسزایی در خنثی نمودن هجمه های فرهنگی طراحی شده از سوی  دشمنان دارد.

وی با بیان اینکه کارکنان وزارت نیر و در تامین زیرساخت های اساسی کشور و خدمات بی وقفه و مستمر به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزند ،افزود:کارکنان صنعت آب و برق در فعالیت های فرهنگی نیز باید پیشرو باشند.

رییس شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان مرکزی هم در این جلسه با بیان اینکه توسعه و نهادینه کردن فرهنگ یکی از راهکار های مبارزه با استکبار است،افزود: امروز دشمنان با تولید انواع نرم افزارارتباطی،فرهنگ ما را نشانه گرفته اند.

مهندس فرهاد شبیهی تصریح کرد: فعالان و تلاش گران عرصه فرهنگ باید با طراحی ایده های جدیدفرهنگی پیشگام باشند .

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی

    شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی یک شرکت در شهر اراک می باشد

      نظرات