توزیع 2 هزار بسته آموزشی در مدارس استان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین انجام می شود.

توزیع 2 هزار بسته آموزشی در مدارس استان توسط شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین انجام می شود.


طی مراسمی و در راستای اجرای طرح ملی قبض سبز ، بسته های نوشت افزار در بین دانش آموزان یکی از مدارس کم برخوردار استان قزوین توزیع شد .
مراسم نمادین طرح ملی قبض سبز با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین ، مدیر کل آموزش و پرورش استان ، بخشدار مرکزی قزوین ، مدیرکل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری قزوین و جمعی از معاونان ومدیران آموزش و پرورش و توزیع برق استان در واحد آموزش ابتدایی دانش شهرک دانش قزوین برگزار شد
سعید بهادیوند چگینی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اظهار داشت : طی هماهنگی به عمل آمده و در یک اقدام خداپسندانه از سوی وزارت نیرو و شرکت توانیر 2 هزار بسته آموزشی و لوازم التحریربا اعتباری بالغ بر یک میلیارد ریال از محل صرفه جویی حاصل از حذف سالانه قبوض برق در بین دانش آموزان عزیز کم برخوردار و مناطق محروم توزیع می شود.
وی با اشاره به اینکه قبص های کاغذی برق از ابتدای مهرماه امسال دیگر صادر نمی شود افزود: با اجرای این طرح از قطع 12هزار اصله درخت جلوگیری خواهد شد و این امر از آلودگی محیط زیست و هدر رفت منابع ملی جلوگیری می کند .
وی در پایان به دانش آموزان توصیه کرد : خانواده های خود را نسبت به قبوض پیامکی صادره از سوی شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین مطلع نموده و از طریق لینک مربوطه که در پایین پیامکها درج شده است نسبت به پرداخت قبوض برق اقدام نمایند .
لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

    شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین

    شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یک شرکت در شهر قزوین می باشد

      نظرات