شصت و یکمین جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند برگزار شد.

شصت و یکمین جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند برگزار شد.

شصت و یکمین جلسه شورای انسجام بخشی مدیران صنعت آب و برق استان همدان به میزبانی مدیریت توزیع برق شهرستان نهاوند برگزار شد در این جلسه که با حضور مهندس ناصری فرماندار شهرستان نهاوند ، مدیران عامل صنعت آب و برق استان و سرهنگ سید رضا موسوی فرمانده یگان حفاظت امیرالمومنین علیه السلام سپاه انصارالحسین (ع) برگزار شد .

دکتر عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در سخنانی گفت : آمادگی بیش از ۹۹ درصدی نیروگاه شهید مفتح در پیک تابستان ۹۸ یک مدال افتخار است برای صنعت تولید برق کشور .

گذر موفق از پیک تابستان و تولید پایدار انرژی الکتریکی در شش ماهه نخست سال در نیروگاه همدان ، ثمره تلاش کارکنان جوان نیروگاه با بهره‌گیری از تجربیات کارکنان پیشکسوت این نیروگاه است .

انتقال پساب تصفیه شده فاضلاب شهر همدان به نیروگاه اقدام ارزشمندی است که در صنعت آب و برق رقم خورد .

علت خشکسالی منطقه در سال های اخیر و ارتباط آن با نیروگاه ، متاسفانه یک تبلیغات منفی است علیه نیروگاه . بر اساس آمار موجود در شرکت آب منطقه‌ای همدان ، سهم نیروگاه از برداشت آب های زیرزمینی در گذشته کمتر از ۲ درصد بوده است .

نیروگاه سهم مهمی در مهار سیلاب های ابتدای سال داشته است . نقش مهم حوضچه های تزریق مصنوعی نیروگاه در تزریق آب های سطحی به سفره های زیر زمینی .

هیئت اندیشه‌ورز جوان شهرستان نهاوند هفته گذشته در نیروگاه حضور پیدا کردند، این هیئت متشکل از تیمی متعهد می‌باشد .از مسئولین می‌خواهم اجازه دهند این جوانان با ارائه ایده و راهکار همیار مسئولین بمانند، و نگذارند از این مسیر خارج شوند .جوانان را نباید نادیده گرفت .

مانور تمرینی آموزشی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل منطقه مرکزی شمال غرب کشور با حضور شرکت های صنعت آب و برق هفت استان کشور به میزبانی نیروگاه شهید مفتح با موفقیت برگزار شد .

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح یک شرکت در شهر همدان می باشد

      نظرات