عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در بازدید از نیروگاه شهید مفتح : نیروگاه شهید مفتح در تابستان امسال مانند ستاره ای درخشید.

عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در بازدید از نیروگاه شهید مفتح : نیروگاه شهید مفتح در تابستان امسال مانند ستاره ای درخشید.

بازدید معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی از نیروگاه شهید مفتح

عبدالرسول پیشاهنگ معاون راهبری شرکت مادر تخصصی تولید برق حرارتی در بازدید از نیروگاه شهید مفتح : نیروگاه شهید مفتح در تابستان امسال مانند ستاره ای درخشید .

به گزارش روابط عمومی شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح ، عبدالرسول پیشاهنگ ، معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی در بازدید از نیروگاه شهید مفتح ضمن اشاره به عبور موفق از پیک مصرف تابستان از مدیریت و کارکنان نیروگاه شهید مفتح بخاطر تأمین بخشی از برق مورد نیاز شبکه تقدیر کرد .

وی ضمن تسلیت شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) گفت : نیروگاه شهید مفتح به یک جایگاه مطلوب و پایداری خوبی رسیده است و این پایداری در تولید باید ادامه پیدا کند .

پیشاهنگ تصریح کرد : آمارهایی که وجود دارد نشان می دهد که این نیروگاه سال های خوبی را طی چند سال گذشته پشت سر گذاشته است و در این میان نقش کارکنان در تعمیر و نگهداری و بهره برداری مطلوب از واحدها را نباید نادیده گرفت .

معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی در ادامه گفت : برخی طرح ها و اقدامات می تواند محدودیت در تولید را برطرف کند . چنانچه پیشنهادی در این راستا ارائه شود بودجه ای به همین منظور اختصاص خواهد یافت .

پیشاهنگ در بخشی از سخنان خود با اشاره به موضوع بودجه نیروگاه ها گفت : اداره نیروگاه در شرایط تحریم می بایست بر اساس بودجه مصوب و رعایت اصل صرفه جویی و تحقق اقتصاد مقاومتی باشد .

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از تلاش کارکنان نیروگاه افزود : نیروگاه شهید مفتح در تابستان امسال همچون ستاره ای درخشید .

اسماعیل نمازی مدیر کل دفتر تحقیقات و ساخت داخل شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی نیز در این جلسه در سخنانی گفت : بودجه مشخصی برای پروژه های تحقیقاتی و پژوهشی در ردیف بودجه در نظر گرفته شده است و امیدواریم با ارائه پروژه های تحقیقاتی توسط کارکنان نیروگاه ، این بودجه جذب شود .

نمازی افزود : ما حاضریم تا با ارائه کمک های فکری و مشاوره ای در تمامی بخش ها ، پروژه های تحقیقاتی همکاران به مرحله اجرا درآید .

پیش از این عبدالمجید دیناروند مدیر عامل نیروگاه شهید مفتح در سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات نیروگاه ، از تلاش کارکنان نیروگاه بخاطر گذر موفق از پیک تابستان تقدیر کرد .

در پایان این جلسه معاونین و مدیران نیروگاه گزارش مبسوطی از اقدامات نیروگاه در بخش های مختلف فنی و اداری را ارائه کردند .

معاون راهبری تولید شرکت مادر تخصصی تولید نیروی برق حرارتی پیش از این جلسه از روند تعمیرات اساسی واحد شماره سه ، اتاق فرمان واحدها ، پروژه برج خنک کن در حال احداث واحد دو و پروژه مخزن ۵ هزار متر مکعبی نیمه مدفون آب خام نیروگاه و محل استقرار واحد آرشیو در ساختمان اداری بازدید کرد .

وی همچنین با حضور در نمازخانه نیروگاه و شرکت در آیین عزاداری شهادت حضرت امام حسن عسکری (ع) از پنج نفر کارکنان نیروگاه بخاطر اقدامات شاخص در بخش های فنی با اهداء لوح تقدیر و هدیه تجلیل کرد .

گفتنی است با حضور معاون راهبری تولید شرکت برق حرارتی ، ساختمان جدید کارگاه جوشکاری نیروگاه به وسعت ۲۴۰ متر مربع و صرف اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید .

لینک اصل خبر در سایت شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    منبع خبر

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح

    شرکت مدیریت تولید برق شهید مفتح یک شرکت در شهر همدان می باشد

      نظرات