کسب رتبه کشوری شایسته ویژه توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان...

شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی در چهارمین سال متوالی موفق به کسب رتبه شایسته ویژه در سطح وزارت نیرو شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای مرکزی، سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو درنشست هم اندیشی ائمه جماعات صنعت آب و برق استان مرکزی گفت: ارائه ایده های خلاق باید محور فعالیت های فرهنگی قرار گیرد.

حجت الاسلام حسین قرنفلی بابیان این مطلب افزود:کسب رتبه برتر شایسته تقدیر ویژه توسط شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی نشان دهنده حمایت مدیران و انگیزه اعضای شورای فرهنگی در انجام اقدامات شایسته در مباحث فرهنگی می باشد .

وی بیان کرد: ارائه کارهای نوین و خلاقانه در امور فرهنگی می بایستی در دستور کار شرکت های زیر مجموعه وزارت نیرو قرار گیرد .

سرپرست امور فرهنگی و دینی وزارت نیرو ضمن تبریک هفته وحدت بیان کرد: ماه ربیع الاول یاد آور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین و مکتب انسان ساز اسلام است.

وی گفت: ائمه جماعات باید تبلیغ چهره به چهره با کارکنان داشته باشند این امر تاثیر بسیار زیادی در رفع مشکلات و جذب همکاران دارد .

حجت الاسلام قربانپور مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز در این نشست با اشاره به اینکه در پیشبرد برنامه ها و چشم اندازهای فرهنگی باید همه ی نهادها با یکدیگر همکاری کنند، گفت: همه ی نهاد ها و دستگاه های اجرایی باید در مسیر عملیاتی شدن بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی اقدام کنند.

درپایان این نشست از اعضای شورای فرهنگی صنعت آب و برق استان مرکزی که طی برنامه ابلاغی امور فرهنگی و دینی در میان استانهای کشور در سال ۱۳۹۷  موفق به کسب رتبه شایسته تقدیر ویژه شده بودند، با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

لینک اصل خبر در سایت شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    منبع خبر

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی

    شرکت آب منطقه‌ای مرکزی یک شرکت می باشد

      نظرات