کاهش حوادث‌آوار و گودبرداری در ۳ماهه اول امسال

کاهش حوادث‌آوار و گودبرداری در ۳ماهه اول امسال

www.BanaNews.irمدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اعلام وقوع ۳۳ مورد حادثه در سه ماهه اول امسال، گفت: براثر وقوع حوادث آوار و گودبرداری در این مدت ۴ تن کشته و ۲۱ تن مجروح شدند.

به گزارش بنانیوز (BanaNews.ir) محمدرضا حاجی بیگی در این باره گفت: شمار حوادث آوار و گودبرداری در سه ماه نخست امسال به ۳۳ مورد رسید در حالی که تعداد این‌گونه حوادث در مدت مشابه سال گذشته ۶۵ مورد بوده است.

وی خسارات ناشی از رخداد حوادث آوار و گودبرداری را در سه ماه نخست امسال را ۹۲۲ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: این خسارات در مدت مشابه پارسال بالغ بر سه میلیارد و ۳۹۶ میلیون ریال بوده است.

حاجی بیگی گفت: تعداد کشته‌ها و زخمی‌های این حوادث را در سه ماهه اول سال جاری ۴ کشته و ۲۱مجروح بوده است که این آمار در مدت مشابه سال گذشته پنج کشته و ۱۶ مجروح بود.

به گفته رییس سازمان آتش‌نشانی تهران در سه ماهه اول امسال در حوادث آوار و گودبرداری هفت نفر نجات یافتند این درحالی است که تعداد نجات‌یافتگان این حوادث در سه ماه نخست سال گذشته ۱۱ نفر بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی تهران رعایت نکردن اصول ایمنی، سهل‌انگاری مجریان و کارگران، فقدان نظارت مهندسان ناظر و سودجویی برخی سازندگان را عامل اصلی رخداد این گونه حوادث اعلام کرد و افزود: این آمار مربوط به حوادثی است که به سامانه ۱۲۵ اطلاع‌رسانی شده و ممکن است حوادث آوار یا گودبرداری جزیی دیگری نیز در این مدت در تهران رخ داده باشد که با سامانه ۱۲۵ برای کمک‌رسانی تماس گرفته نشده است.

 

 

    نظرات