نقشه جاده یاسوج به سی‌سخت کمترین تغییر را دارد/ از پتانسیل پیمانکاران توانمند استفاده می‌شود

نقشه جاده یاسوج به سی‌سخت کمترین تغییر را دارد/ از پتانسیل پیمانکاران توانمند استفاده می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد،پژمان نیک اقبالی گفت: علمیات اجرایی جاده یاسوج به سی سخت بر اساس نقشه مصوبه اولیه که مورد توافق وزارت راه و سازمان حفاظت محیط زیست و سازمان جنگلها در حال اجرایی شدن است. اکثر این مسیر در حریم قانونی راه قبلی اجرا می شود. در انتخاب مسیر این جاده و جاده آب حیات کارشناسان محیطزیست و سازمان جنگلها به استان آمدند و از نزدیک کارشناسی لازم را به عمل آورند.

اتمام جاده پاتاوه دهدشت از اولویتهای کاری ام است

مدیرکل راه و شهرسازی استان در خصوص برنامه کاری خود گفت: اولویت اول در بحث حمل و نقل جاده ای اتمام مسیر پاتاوه به دهدشت به عنوان بخشی از کریدور شمال به جنوب است و در ادامه اتصال آن به آزادراه شیراز به اصفهان است. متاسفانه ما تنها استانی هستیم که آزادراه نداریم و با اتصال این جاده به آزادراههای کشور متصل می شویم.

نیک اقبالی ادامه داد: در صورت تکمیل پاتاوه دهدشت و همچنین جاده گناوه به گچساران و چرام بارترافیکی زیادی از سوی خوزستان و بوشهر به علاوه خود استان در این مسیر قرار خواهد گرفت و در منطقه توت‌نده به مشکل برمی‌خوریم. ایجاد تونل های جدید برای چهارخطه شدن مسیر برای کم شدن از بارترافیکی پیش بینی شده در حال مطالعه و بررسی و دستور کار قرار گرفته است.

این مسئول استانی بیان داشت: رایزنی با فرمانده قرارگاه خاتم برای سرمایه گذاری در آزادراه صورت گرفته و مطالعات اولیه نیز انجام شده و قول همکاری داده شده است.

نیک اقبالی اظهار داشت: اتصال راههای استان به دیگر استانها نیز از دیگر اولویتهایی است که در دوره مدیریت در برنامه کاری قرار دارد.

از پتانسیل پیمانکاران توانمند استفاده می شود

مدیرکل راه و شهرسازی در خصوص فشارهای سیاسی بر اداره تحت مدیریت برای دادن پروژه ها به برخی پیمانکاران خاص گفت: از ظرفیت پیمانکاران توانمند در زمینه احداث جاده در استان استفاده می شود و هیچ فشار سیاسی برای دادن طرح و پروژه به پیمانکار خاصی تا کنون وجود نداشته است.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات