پروژه ملی جاده پاتاوه ـ دهدشت نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد‌

پروژه ملی جاده پاتاوه ـ دهدشت نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد‌

به گزارش روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی »پژمان نیک اقبالی در دومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌های کهگیلویه و بویراحمد ، با اشاره به آخرین وضعیت پروژه ملی جاده پاتاوه ـ دهدشت‌ اظهار داشت: این پروژه بسیار فعال بوده و عملیات کاری در همه قسمت‌های آن در حال انجام است و در مدت اخیر هم فرمانده کل سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا از این پروژه بازدید کردند.

وی با بیان اینکه این پروژه از روند بسیار خوبی برخوردار بوده و بنا داریم تا پایان امسال بتوانیم گذر محلی و دسترسی‌های محلی را بر روی جاده داشته باشیم، افزود: فقط دو دهنه پل در این مسیر وجود دارد که کمی کار را سخت می‌کند و اگر بتوانیم برای این دو پل کنارگذر ایجاد کنیم، می‌توانیم بر روی بقیه مسیر دسترسی محلی داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تاکیدات فرمانده کل سپاه و فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا و با توجه به توافقی که با وزارت راه و شهرسازی انجام شد امیدواریم این پروژه در نیمه نخست سال آینده به بهره‌برداری برسد.

نیک‌اقبالی عنوان کرد: این پروژه امسال 104 میلیارد تومان اعتبار دارد و حدود 27 میلیارد تومان از اعتبارات آن نیز تخصیص داده شده که همه این 27 میلیارد تومان را به پیمانکار پرداخت کردیم.

وی بیان کرد: مطالبات پیمانکار در بخشی از این محور که مربوط به سپاه است حدود 70 میلیارد تومان و در بخشی از محور که مربوط به وزارت راه است حدود 15 میلیارد تومان است که اگر تخصیص 104 میلیارد تومان اعتبار پروژه تا پایان امسال به طور کامل داده شود، امیدواریم پیمانکار مطالبات زیادی نداشته باشد و بتوانیم کار را به خوبی پیش ببریم.

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد در رابطه با آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهری در استان هم گفت: پیمانکار 19 پروژه بازآفرینی شهری در سطح استان مشخص شده و از این 19 پروژه 6 مورد به صورت کامل به اتمام رسیده است.

نیک‌اقبالی به اعتبار پروژه‌های بازآفرینی شهری کهگیلویه و بویراحمد اشاره و بیان کرد: کل اعتبار این پروژه‌ها 37 میلیارد تومان است که تا امروز حدود 15 میلیارد تومان آن جذب شده و تا پایان امسال همه این اعتبار جذب می‌شود.

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد

    اداره کل راه و شهرسازی استان کهکيلويه و بويراحمد یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات