اثر گذاری هرچه بیشتر کتاب انسان و محیط زیست با روش های نوین و عملی

مدیرکل روابط عمومی شرکت مدیریت منابع آب ایران گفت: اثر گذاری هرچه بیشتر کتاب انسان و محیط زیست با روش های نوین و عملی امکان پذیر است.

به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه ای تهران، "عبداله اسکویی" در کارگاه آموزشی گسترش سواد آبی با محوریت کتاب انسان و محیط زیست با سرگروه های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهرانبرگزار شد، با بیان این مطلب اظهار کرد: تالیف کتاب انسان و محیط زیست با هدف تقویت نسلی آگاه در زمینه مقولات مرتبط با آب  و محیط زیست تالیف شده است که در صورت آشنایی با مباحث ذکر شده، چشم اندازشان در آینده به عنوان مسوولات آتی کشور تغییر خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این فعالیت را تبدیل به یک تکلیف مجمعی برای تمامی شرکت های آب منطقه ای نموده ایم، تصریح کرد: هدف از برگزاری این کارگاه ها در اختیار قراردادن امکانات وزارت نیرو به آموزش و پروش می باشد به نحوی که اکنون درصدد آماده کردن شیوه نامه ای برای تدریس این کتاب می باشیم.

اسکویی با اشاره به اینکه در این نشست تاکید بر موضوع سیلاب می باشد که در سال جاری با آن روبرو شدیم، افزود: اکنون که وارد دوره ترسالی شده ایم، هدف ما این است که کتاب انسان و محیط زیست در کنار مقولات دیگر با محوریت سیلاب نیز تدریس شود.

وی اضافه کرد: در این کتاب علاوه بر موضع آب، مباحثی همچون انرژی و محیط زیست هم گنجانده شده است که به علت  مطالب چشمگیر آن در خصوص آب  به یک پروژه  آموزشی در مدارس تبدیل شد که در سراسر کشور در حال اجرا توسط معلمان می باشد.

اسکویی همچنین به موضوع آمایش سرزمین اشاره نموده و گفت: بر اساس این موضوع بایستی استعداد های هر منطقه شناسایی شده و برنامه ریزی و تصمیم گیری گردد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امید داریم با هم اندیشی، کتاب انسان و  محیط زیست با روش های موثر و نوینی آموزش داده شود و شرکت مدیریت منابع آب ایران و آب منطقه ای تهران نیز آمادگی های لازم را جهت هماهنگی بازدید دانش آموزان از سدها و رودخانه های استان تهران جهت آموزش های عملی و عینی دارا می باشد.

لینک اصل خبر در سایت شركت آب منطقه‌ای تهران

    منبع خبر

    شركت آب منطقه‌ای تهران

    شركت آب منطقه‌ای تهران یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات