سد رییسعلی دلواری آمادگی کامل مهار سیلاب‌های احتمالی را دارد

سد رییسعلی دلواری آمادگی کامل مهار سیلاب‌های احتمالی را دارد

به‌گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون(، "بهمن گشتاسب" در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران و سیلاب شرکت آب منطقه‌ای بوشهر اظهار داشت: بندهای انحرافی سرقنات، اهرم و سعدآباد نیز مورد بررسی و کنترل قرار گرفته و از آمادگی لازم برخوردار هستند.
وی افزود: مقرر شده به مدت یک هفته تمامی تاسیسات آبی شامل کانال‌ها، سدها، خطوط انتقال و تصفیه‌خانه‌های استان به صورت پایدار فعالیت کرده و تمامی ماشین آلات شرکت‌های تابعه وزارت نیرو در ایت مدت به صورت کشیک و با هماهنگی مدیران عامل شرکت‌ها به فعالیت خود ادامه خواهند داد.
رییس گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل شرکت آب منطقه‌ای بوشهر با اشاره به وضعیت سد رییسعلی دلواری به عنوان بزرگترین سازه آبی استان بوشهر گفت: در حال حاضر حجم مخزن سد رییسعلی دلواری حدود 222 میلیون مترمکعب است که آمادگی کامل مهار سیلاب‌های احتمالی در حوزه رودخانه شاپور را دارد.
وی اظهار امیدواری کرد، نزول رحمت الهی منشاء برکت برای هم استانی‌ها و بهبود شرایط منابع آب شود.
جلسه کمیته هماهنگی مدیریت بحران و سیلاب بوشهر بر اساس اعلام شرکت مدیریت منابع آب ایران مبنی بر بارندگی در هفته جاری و احتمال وقوع سیلاب از یکشنبه 26 آبان تا پایان هفته برگزار شد. در این جلسه نقاط حادثه خیز از جمله خطوط لوله تحت مدیریت شرکت‌های آبفای شهری، آبفای روستایی و شرکت آبرسانی خلیج فارس به‌منظور ارائه گزارش به ستاد مدیریت بحران مورد بررسی قرار گرفت.
لینک اصل خبر در سایت وزارت نیرو

    منبع خبر

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

    وزارت نیرو

      نظرات