خسارات وارده به شبکه برق ناشی ازبارش زودهنگام برف برطرف شد


با سرعت عمل تیم گذر از بحران شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران خسارات وارده به شبکه برق ناشی از بارش زودهنگام برف در شهرستان کلاردشت برطرف شد.

مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران با اعلام این مطلب گفت: بارش برف زودهنگام که به گواه اهالی و ریش سفید شهرستان کلاردشت در این مقطع زمانی از فصل پاییز بی سابقه بوده و منجر به سقوط گسترده درختان نیمه خواب بر روی شبکه های توزیع برق و تحمیل خسارات متعدد به آن شد.

فرح زاد ادامه داد:از اهم خسارات وارده می توان به شکستگی 5 اصله پایه 20 کیلوولت، 40 نقطه پارگی سیم 20 کیلوولت، 20 اصله شکستگی تیر فشار ضعیف، 100 مورد برداشتن شاخه از روی شبکه ،120 مورد پارگی سیم شبکه فشار ضعیف اشاره کرد که با مشارکت 30 اکیپ اجرایی فعال و 10 اکیپ پشتیبانی و لجستیکی اقدامات لازم انجام شد.

وی افزود: در این شرایط تیم های واکنش سریع شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران برای رفع مشکلات این بحران، از سحرگاه روز شنبه مورخ 24/8/98 با مشارکت اکیپ های عملیاتی از امورهای هشتگانه، وارد عمل شده و تا ظهر روز یکشنبه وضعیت شبکه شهرستان را از حالت بحرانی به پایدار تبدیل کردند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات