کشور نیاز به فعالیت های جهادی دارد و شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این زمینه پیشگام است

کشور نیاز به فعالیت های جهادی دارد و شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این زمینه پیشگام است


کتر اسماعیلی نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد در مجلس شورای اسلامی ضمن دیدار با مهندس کیوان فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران اعلام داشتند: کشور جهت رشد و توسعه نیاز به فعالیتهای جهادی دارد که شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این زمینه پیشگام بوده و طی سال های اخیر اقدامات خوب و موثری در حوزه برق توسط این شرکت در جهت بهبود خدمت رسانی به مردم شریف منطقه غرب مازندران خصوصا شهرستانهای نور و محمودآباد صورت پذیرفته است.

سپس نماینده مردم شهرستان های نور و محمودآباد اولویت فعالیت های خود را در دوران نمایندگی جلوگیری از مهاجرت بی رویه مردم به مناطق شهری اعلام نمودند و پیگیری و اخذ بودجه را در جهت اجرای طرح های هادی در روستاها از مهمترین عناوین این فعالیت ها دانستند. در ادامه ایشان به برخی از پروژه هایی که در حوزه برق در شهرستان های نور و محمودآباد مورد انتظار ایشان بود اشاره فرموده و گزارش و راه کارهای اجرایی مورد نظر مدیر عامل محترم و شورای معاونین شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران به نماینده محترم ارائه و تبادل نظر گردید.

مهندس فرح زاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق غرب مازندران در این دیدار به بیان بخشی از فعالیت های برجسته شرکت در زمینه های جلوگیری از سرقت تجهیزات شبکه، رفع ضعف ولتاژ، توسعه شهری و روستایی، آموزش و ساماندهی نیروی انسانی، قرائت کنتور با موبایل و ... پرداخته و از حمایت های دکتر اسماعیلی جهت تحقق اقدامات مذکور و امکان بهبود و خدمت رسانی به مردم منطقه قدردانی نمودند.

لینک اصل خبر در سایت شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    منبع خبر

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب)

    شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران (غرب) یک شرکت در شهر نوشهر می باشد

      نظرات