نشست اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان  با مدیر کل راه و شهرسازی استان

نشست اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان با مدیر کل راه و شهرسازی استان

نشست اعضای هیات رییسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان گلستان  با مدیر کل راه و شهرسازی استان
محمد ابراهیم پوررییس سازمان: تاکید برتعامل و همدلی بیشتر بین نظام مهندسی ساختمان گلستان و اداره کل راه و شهرسازی استان

به گزارش روابط عمومی سازمان، اعضای هیات رییسه سال دوم هیات مدیره دوره هشتم سازمان با  حسین محبوبی مدیر کل راه و شهرسازی استان در محل سالن اجتماعات این اداره دیدار کردند.
محبوبی دراین نشست ضمن قدردانی از تلاش های هیات رییسه قبلی نظام مهندسی استان به اعضای هیات رییسه جدید تبریک گفت و آرزوی موفقیت کرد.
مدیر کل راه و شهرسازی گلستان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص لغو شیوه نامه تبصره ۲ ماده ۲۴ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و ساختمان کشور افزود: باید بر طبق قانون و آیین نامه ها و بخش نامه ها عمل شود تا سلامت ساخت و سازها حفظ و شاهد ارتقا در این بخش باشیم. محبوبی سازمان نظام مهندسی را به عنوان یک عضو اصلی نظارتی در فرآیند ساخت و ساز عنوان کرد و افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان را مجموعه ای همراه با راه و شهرسازی می دانیم  این دو مجموعه جز یک خانواده می باشند و باید با تشریک مساعی تلاش شود تا ساخت و سازها در استان ساماندهی شود.
محمد ابراهیم پور رییس سازمان در این نشست ضمن تاکید برتعامل و همدلی  بیشتر بین نظام مهندسی ساختمان گلستان و اداره کل راه و شهرسازی استان گفت: تعامل و همکاری بیشتربین این دو نهاد سبب ساماندهی صنعت ساختمان و ارتقا کیفیت ساخت و ساز دراستان می شود.
وی خاطر نشان کرد: صیانت از بار مسوولیتی که به عنوان یک امانت بر دوش داریم وظیفه ماست و انشااله نتایج مثبت آن را  بین جامعه مهندسی استان و سازندگان و شهروندان شاهد باشیم.
رییس هیات مدیره سازمان اظهار امیدواری کرد: با لغو شیوه نامه تبصره ۲ ماده ۲۴ آیین نامه اجرایی ماده ۳۳ قانون نظام مهندسی و ساختمان کشور توسط وزیر محترم راه و شهرسازی شاهد رونق در بزرگترین بخش اقتصادی کشور باشیم.
ابراهیم پور در پایان ضمن قدردانی از همراهی  مدیر کل راه و شهرسازی استان  با سازمان نظام مهندسی افزود:  امیدوارم  با تعامل و همکاری بیشترگامهای موثرتری را دراجرای قانون نظام مهندسی وکنترل ساختمان، اعتلای هرچه بیشتر سازمان و ارتقا سطح رضایت مندی جامعه و علی الخصوص مهندسان عزیز برداریم.

لینک اصل خبر در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    منبع خبر

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان

    سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گلستان یک انجمن در شهر گرگان می باشد

      نظرات