بازدید استاندار گیلان از روند عملیات تکمیلی تقاطع غیرهمسطح گیل لاهیجان

بازدید استاندار گیلان از روند عملیات تکمیلی تقاطع غیرهمسطح گیل لاهیجان

این بازدیدکه با حضوراستاندار، مدیرکل راه وشهرسازی وبرخی ازمدیران دستگاههای اجرایی انجام شد، روند اجرای تقاطع غیرهمسطح گیل واقع در کنارگذر لاهیجان مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش اداره ارتباطات واطلاع رسانی راه وشهرسازی گیلان در این بازدید مدیرکل راه وشهرسازی گیلان با اشاره به جاذبه های گردشگری منطقه از اهمیت اجرایی شدن این پروژه خبر دادوگفت: این محدوده در حد فاصل محور پرترافیک کریدور شمال (آستارا - بندر ترکمن) واقع می باشد که تداخل وادغام آن با ترافیک خیابانهای شهری موجود موجب ایجاد ترافیک سنگین می شود که احداث این تقاطع غیر همسطح می تواند موجب توزیع وروانی ترافیک شود. همچنین جهت ایجاد کمترین تغییرات در این محدوده وحداقل نمودن ارزیابی ها وکاهش مشکلات اجرایی وتامین دسترسی های مورد نظر طرح مذکور به صورت روگذر از میدان در نظر گرفته شده است. وی افزود:این پروژه ۴۵۲ متر طول و ۲۳متر عرض دارد که احداث رمپهای شمال شرقی وغربی ،احداث دور برگردان شرقی وغربی ، احداث رمپ جنوب شرقی، احداث پنل وجداسازی محوطه کارگاه حفاری شمع از راه سواره رو وحفاری 40 عدد شمع از 181 شمع ،انجام شده است.
مدیرکل راه وشهرسازی گیلان اعتبار کل پروژه رابالغ بر ۴۰ میلیارد تومان عنوان کرد وافزود:این طرح از تیرماه سالجاری آغاز شده که بر اساس پیمان اولیه، ۲۴ ماه پس از تاریخ شروع عملیات به بهره برداری می رسد.
وی مشکلات اصلی این پروژه را عدم آزاد سازی بخشی از معارض ملکی رمپ جنوب شرقی بدلیل عدم توافق مالکین و تاسیسات زیر بنایی برشمرد که این موضوعات نیز با همکاری دستگاههای مربوطه درحال انجام است

لینک اصل خبر در سایت اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    منبع خبر

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان

    اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان یک سازمان دولتی می باشد

      نظرات